- Katılım
- 25 Nis 2016
- Mesajlar
- 391
- Konu Yazar
- #1
Herkese günaydın,motor mondial cub 110,karbüratör de sorun vardı,değiştirdik üst tahliyeden bazende alt tahliyeden benzin atıyordu dedim bi sorun var gidip degistirdim,buda aynini yapti,arastirdim filan eski karbüratörün gaz ignesinin çentigi ortadaymis bunlar ise en altta onu ortaya aldim benzin atma çözüldü.SUBAP AYARİ ni da yaptim yapmisken ama sentil çakısında 0.10vardi ikisinide 0.10 yaptim şuan sabahlari marşa basiyorum belki 40 sanie 60 saniye arasinda zor calisiyor ısındıktan sonra normal oluyor.teşekkurler iyi günler