Sabahları zor çalışma ısındıktan sonra düzelmesi sorunu

Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Herkese günaydın,motor mondial cub 110,karbüratör de sorun vardı,değiştirdik üst tahliyeden bazende alt tahliyeden benzin atıyordu dedim bi sorun var gidip degistirdim,buda aynini yapti,arastirdim filan eski karbüratörün gaz ignesinin çentigi ortadaymis bunlar ise en altta onu ortaya aldim benzin atma çözüldü.SUBAP AYARİ ni da yaptim yapmisken ama sentil çakısında 0.10vardi ikisinide 0.10 yaptim şuan sabahlari marşa basiyorum belki 40 sanie 60 saniye arasinda zor calisiyor ısındıktan sonra normal oluyor.teşekkurler iyi günler
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Hadi egzoz kurtarırda aslında biraz fazla arkadaş biz emişi 0.05 ile yapıyoruz çok sıcakta 0.08. 0.10 ne arkadaş

Zamanlamayı tutturamıyor çalışmaz tabi
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Çıkart adam gibi yıka memeleri iç kanallarını basınçlı hava tut. Şamandırayı sök ayarını bozmadan iğneyi deliği temizle. Hava ayarını 3 tur aç
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Tahliyeden benzin atıyorsa şamandıra arızalıdır. Karbüratör bozulan bir parça değil neden hemen yenisini aldın
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Orjinaliydi 10 yillik ,bikac sorun vardı dedim aşınmıştır bu değiştirdim tahliye aşagidaki civata li boru degil yukarda gaz ignesinin oldugu yerdeki herneyse adiı ordan ,

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

Karburator 2 yerdende benzin atiyor kafam almadi bu işi ya
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Gaz iğnesinin sekmanını en üste almayı dene, Benzini iyice kıs. Birde öyle dene.

Bana kalırsa emiş zayıf gibi.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Şamandira değişti sorun duzeldi 0karburatorde bozuk olabiliyor demekki

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

Allah Allah bugün yine üstteki delik(tahliye)den benzin atmış subap ayarlari 0.05 ve 0.010 katalik konvertor iptal hava igne ayari tamam motor gaz yeme çalışma si 10 numara.hava filtresi temiz.aklima baska bisey gelmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

Allah Allah bugün yine üstteki delik(tahliye)den benzin atmış subap ayarlari 0.05 ve 0.010 katalik konvertor iptal hava igne ayari tamam motor gaz yeme çalışma si 10 numara.hava filtresi temiz.aklima baska bisey gelmiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst