sabahları cok zar clıştırıyorum

Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
başlıktada dedigim gibi sabahları çok zor çlışıyor veya motora 2 gün binmiyim gene çok zor çlışıyor bide uzun far yanıyor fakat kısa yanmıyor bunları nasıl çözerim lütfen yardım edin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 ----------

yardım edecek yokm yav??
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Bu havalarda zor çalışması doğaldır. Oldukça soğuk.
Eğer kışın kullanmaya devam edecek isen motor yağını inceltmekle işe başlayabilirsin. :cat:

Far olayındada açma kapama anahtarında bi temassızlık olabilir.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
7
bende de aynı sorun var marj pedalına 4 veya 5 kez basınca calışıyor gazı yarıladınmı az da olsa duman cıkıyor sanki yag yakar gibi oluyor mondıal 151 rs modelli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst