Sabah sabah motorum olduğu yerde devrildi

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Her zamanki gibi evden çıktım,garaja indim,jiglemi açtım,tosunumu çalıştırdım,garajın kapısını açtım,kaskımı dışarı koydum ki paldır küldür ses geldi.Döndüm baktım ne göreyim benim tosun yere yatmış beni izliyor.O masum halini görünce im cızz etti,şaşkındım çünkü düşmesi için en ufak bir sebep yoktu,ayaklıkta da problem yoktu.Hemen tuttum kolundan kaldırdım.Önceki kazamda yere düştüğü için yapıştırıcıyla tutan sinyalim tekrar aynı yerinden kırılmış,aynam yamulmuştu.Şaşkınlığım geçtikten sonra ya nazardır yada Allah'ın işidir dedim belki olay olmasaydı bir kazaya karışacaktım dedim kendi kendime ve yoluma devam ettim.Ama tvs gerçekten sağlam motor yapıyor 3. düşmesinden sonra ben bunu anladım..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Yan ayaklığa alırken ayaklık dik konumda kaldıysa öne doğru yaslamadıysan titreşimden öne doğru kaymıştır, aynısı yokuş biyerde başıma geldi ama belimi incitmek pahasına tuttum gidonu bırakmadım :)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Arabanın altına girdim koruma demirsiz bi halt olmadı sadece farı çevreleyen plastik parça kırıldı :cherry: blok sağlam :cherry: çızık bile yok şaştım kaldım :cherry:
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Her zamanki gibi evden çıktım,garaja indim,jiglemi açtım,tosunumu çalıştırdım,garajın kapısını açtım,kaskımı dışarı koydum ki paldır küldür ses geldi.Döndüm baktım ne göreyim benim tosun yere yatmış beni izliyor.O masum halini görünce im cızz etti,şaşkındım çünkü düşmesi için en ufak bir sebep yoktu,ayaklıkta da problem yoktu.Hemen tuttum kolundan kaldırdım.Önceki kazamda yere düştüğü için yapıştırıcıyla tutan sinyalim tekrar aynı yerinden kırılmış,aynam yamulmuştu.Şaşkınlığım geçtikten sonra ya nazardır yada Allah'ın işidir dedim belki olay olmasaydı bir kazaya karışacaktım dedim kendi kendime ve yoluma devam ettim.Ama tvs gerçekten sağlam motor yapıyor 3. düşmesinden sonra ben bunu anladım..

En kötü kazalarımız bunlar olsun, benim hanzo ile tam 7 defa sıfır süratte iken, yere kapaklandım hala düşünüp duryorum dengesizmiyim diye:mrgreen: ,dediğim gibi en kötü kazalarımız bu şekilde olsun, seyir halinde olmasından iyidir şükür :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Arabanın altına girdim koruma demirsiz bi halt olmadı sadece farı çevreleyen plastik parça kırıldı :cherry: blok sağlam :cherry: çızık bile yok şaştım kaldım :cherry:

Bende bu aralar hızlı sürüyorum lastikler irc frenleme iyi ama yine de kızaklıyor ani frende, bizde bi arabanın altına girmeden değişelim lastiği :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst