- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Her zamanki gibi evden çıktım,garaja indim,jiglemi açtım,tosunumu çalıştırdım,garajın kapısını açtım,kaskımı dışarı koydum ki paldır küldür ses geldi.Döndüm baktım ne göreyim benim tosun yere yatmış beni izliyor.O masum halini görünce im cızz etti,şaşkındım çünkü düşmesi için en ufak bir sebep yoktu,ayaklıkta da problem yoktu.Hemen tuttum kolundan kaldırdım.Önceki kazamda yere düştüğü için yapıştırıcıyla tutan sinyalim tekrar aynı yerinden kırılmış,aynam yamulmuştu.Şaşkınlığım geçtikten sonra ya nazardır yada Allah'ın işidir dedim belki olay olmasaydı bir kazaya karışacaktım dedim kendi kendime ve yoluma devam ettim.Ama tvs gerçekten sağlam motor yapıyor 3. düşmesinden sonra ben bunu anladım..
Son düzenleme: