kaza yapan adam yıılların motorcusu, tam koruma ekipmanla geziyor ama dikkatsiz bi araba sürücüsü yüzünden ölüyor çok yazık,okadar hızlı gitmeseymiş deniyor evet öyle ama o hızın cezasını polis kessin dikkatsiz bi araba değil.
Diğer bi yazık dediğim konu ise şu; vatandaş videoyu izlemiş 'şöyle yapsaydı kurtulurdu, yok efendim geç görmüş, yok efendim kontra yapsaymış...'
Bilgisi olmadan fikri olmak ne kötü yahu, 70km/h den sonra motosikletin keskin manevra kabiliyeti ne kadar oluyor acaba ? 157km/h ile saniyede kaç metre yol alıyorsun, o ara ne kadar kaçabilirsin acaba !
Annesi de anlatmış hızı severdi vs diye, çok karakterli centilmen vs , arkadaşları çok severdi efsaneydi onların gözünde falan filan ama ne oldu...
o dünya iyisi, macera sever adam bi yavşak yüzünden zamansız bir şekilde öldü.
içim parçalandı be