Saatte 156 kilometre ile ölüme yolculuk (video)

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
İngiltere'nin Norfolk şehrinde yaşanan motosiklet kazasında, 38 yaşındaki David Holmes'un kaskına bağlı olan kameradan yaptığı son yolculuğun görüntüleri bulunuyor. David'in ailesi bu görüntüleri Norfolk polisi ile paylaşarak araba ve motosiklet sürücüleri'nin otoyolda hız ve güvenlik kurallarına olan farkındalıklarını arttırmak amacı ile düzenlenen bir kampanyada kullanılmasını sağladı.

Kaynak: Radikal.com.tr

[webtv]ewyvuhozsbp[/webtv]
 

Ekli dosyalar

  • olumcul-motosiklet-kazasi.jpg
    olumcul-motosiklet-kazasi.jpg
    54.9 KB · Görüntüleme: 22,326
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
araba asli kusurlu ama kavşakta hız kesmek lazım. hataları tölare etme şansı olmuyor sonra
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
adamın geldiği resmen görüyor halen yavaş yavaş ilerliyor çıkmaya niyetliysen asıl gaza yada dur tövbe tövbe
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
5 sn zamanı var araba görününce, yola bakmıyor muydu acaba..
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
off off çok kötü bee, biz nekadar dikkatli olursak olalım şu 4 teker sürücüleri sonumuzu hazırlıyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Araba sürücüsü o hızda gelen motoru algılamamış olabilir. Ama motosikletli kavşağa 50km ile yaklaşmış olsa durabilirdi bile.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Kontrayı iyi verse belki kurtarabilirdi gerçekten motosiklette nereye baktığımız çok önemli
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Aklıma bir iki şey geliyor.

- Sürekli anlatırlar, yurt dışında trafik şöyle düzenli böyle bilmem ne. Ama arada kurallara uymayan elbet çıkacaktır. Rahmetli karşı tarafa güvenmiş olabilir.

- Otomobil sürücüsü gözüyle bakalım. Sinyalini vermiş ve dönüşü gerçekleştirdiği sırada motosiklet çok uzakta. Gördüğüm kadarıyla uzun farları da açık değil. Bu da olduğundan daha uzakta görünmesine neden olmuş olabilir. Araba sürücüsü motosikletin hızını algılayamadı ve kaçınılmaz son.

Sürekli anlatırlar her kazada motosiklet sürücüsü suçludur diye. Eğer kavşakta duracak hızda gelseydi böyle bir kaza yaşanmayacaktı. Dikkat edin arabayı fark edip frene basana kadar kaç metre geçiyor. youtube da mobeselere yansıyan kazaları izleyin. Büyük çoğunluğu kavşaklarda oluyor. Lütfen ama lütfen kavşaklara duracak hızda yaklaşın. İlla çarpışma olacaksa şiddeti düşük olsun. İstatistikler 70 km/h hızın üstünde duran bir cisme çarpınca hayatta kalmadığımızı söylüyor. Biraz daha sağduyulu sürelim şu mereti.

Allah rahmet eylesin :pale:
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Adam ölmeseydi iyiydi, aslında darbeyi'de direk kendi almamış ilk darbeyi motor almış ama 156 çok çok yüksek bir hız, ne otomobilde ne motosiklette 100 km/h'dan sonra kurtulma ihtimali çok düşük :(
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yahu arkadaşlar Allah aşkına bu tarz videolar biz bilinçli olalım diye yayınlanıyor,bakın ailesi de bu amaçla görüntüleri paylaşmış, hala kalkıp adama yok böyle yapsaydı ölmezdi, şöyle yapsaydı kaçardı diyorsunuz. Videoyu izlerken gösterdiğiniz dikkati, trafikte gösteriyor musunuz ? Eğer öyleyse helal olsun .
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Yahu arkadaşlar Allah aşkına bu tarz videolar biz bilinçli olalım diye yayınlanıyor,bakın ailesi de bu amaçla görüntüleri paylaşmış, hala kalkıp adama yok böyle yapsaydı ölmezdi, şöyle yapsaydı kaçardı diyorsunuz. Videoyu izlerken gösterdiğiniz dikkati, trafikte gösteriyor musunuz ? Eğer öyleyse helal olsun .

Tamam işte bilinçli olalım diye yapılıyor. Bu ne demek kazadan ders çıkarın demek. Biz de çıkarıyoruz. Sen o dikkati göstermiyor musun trafikte. Eğer göstermiyorsan yaşaman mucize :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Tamam işte bilinçli olalım diye yapılıyor. Bu ne demek kazadan ders çıkarın demek. Biz de çıkarıyoruz. Sen o dikkati göstermiyor musun trafikte. Eğer göstermiyorsan yaşaman mucize :rendeer:

Dikkat ettiysen senin yorumunu beğenmiştim. Analiz etmişsin iki taraflı çünkü. Ders çıkarmak tabiki amaç ama rahmetli adama şöyle yapsaydı, böyle yapsaydı demek ne kadar doğru bilmiyorum. Dediğim gibi videoya tıkladığımız anda bir kaza olacağının bilinciyle izliyoruz. İnsan bu dikkati sürekli hale getiremiyor. Ben de bunu vurgulamaya çalıştım. Yaşamıma olan ilgin için teşekkürler :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Dikkat ettiysen senin yorumunu beğenmiştim. Analiz etmişsin iki taraflı çünkü. Ders çıkarmak tabiki amaç ama rahmetli adama şöyle yapsaydı, böyle yapsaydı demek ne kadar doğru bilmiyorum. Dediğim gibi videoya tıkladığımız anda bir kaza olacağının bilinciyle izliyoruz. İnsan bu dikkati sürekli hale getiremiyor. Ben de bunu vurgulamaya çalıştım. Yaşamıma olan ilgin için teşekkürler :)

Reis şöyle yapsaydı demek biz böyle yapmayalım demek. Aynı şeyi söylüyoruz, beğeni için sağol :mrgreen:
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
buna benzer çok video izlemiştim zaten asfalta slow slow yazıları altında ölüm dersimizi pekiştirdik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst