S&T Kanuni GT250R Siyah Motosikletim Çalındı

Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Tecrübelerime Dayanarak Söylüyorum Büyük İhtimalle Seni 2-3 Gün İzlemiş Takip Etmişler Etrafında Mahhalendeki Bakkalarda Dükkanlara Sor Bakalım 2-3 Gün İçinde O Görüntülerdeki Şahıslardan Biris Dükkanlarına Girip Sigara Bira Vs Gibi Ürünler Almışlar Mı Ayrıca Depondaki Benzini Bakılırsa Ortalma 75 Km Gitti Desek Polisten Ve Kameralardan Kaçmak İçin Ara Sokakları Arka Caddeleri Tercih Edicektir Ki Buda Ortalama 20 Km Fazla Yol Demek Gidiceği Yeri Kısaca Eğer Motoru Minübüse Atmadılarsa Ki ZANNETMİYORUM 50-60 Km Etrafındaki Semtlerde Tamirhanelerde Sanayii Warsa Orda Olma İhtimali Yüksek Ama Yanlarında Yedek Benzin Getirdilerse İşler Karışa Bilir Ve Son Olarak Son 2-3 Günde Yada 1 Haftada Nerelere Gittin Motorunu Nerelere Bıraktın Yada Motoru Park Ettikten Sonra Konsol Düğmelerinde Bir Oynama Fark Ettin Mİ Çalınmadan Önce Mahalledeki Çocuklara Sor Özellikle ÇALANLARIN Tiplerini Tarif Et Bi Şekilde Birileri Görmüştür GÖKTEN GELMEDİ YA BUNLAR.
 
Katılım
1 Eki 2010
Mesajlar
10
http://www.ulusalkriminal.com/
bu adamlar çok reklam yapıyorlar Adliyelerde ama yetenekleri nedir bilemem.

Hocam çok teşekkür ederim. Siteyi inceledim. Sadece inceleme yapmaları için önce en az 100 TL ödeniyormuş. Daha sonra sana rapor vermeleri için de en az 1000 TL. Yani çok şanslıysam en az 1100 TL'ye bir rapor veriyorlar.

Ayrıca şöyle bir ibare de var: Çıkan rapora İşin sahibi umduğu sonuca ulaşılamaması gibi bir nedenle itiraz edemez. Zaten yüz seçilmiyor tahminimce onlar da bir eşgal çıkaramayacaklar ve ışık yetersizliğinden dolayı eşgal tespit edilemiyor. Olay şu şekilde gerçekleşmiştir diye bir rapor hazırlayacak ve o da işe yaramayacak. Zaten çok canım yanmış durumda bir de bu iş için 1100 TL riske etmeyi göze alamıyorum açıkcası. Kesin sonuç çıkacağını bilsem veririm tabii ama sonuç çıkma ihtimali düşük.

Bir de FOX TV'ye götürdüm görüntüleri zaten olayın ertesi sabahı Çalar Saat haber programında görüntülerle birlikte haber oldu. Oradaki editörler de bu görüntüler zaten temiz sorun kirlilik değil ışık. O yüzden eşgal tespiti yapılması çok zor dediler. Yapılabilecek olsa onlar ellerinden geleni yaparlardı.

Yine de çok teşekkür ederim..
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Beyaz Minibüs'ün Sahibine Sor Aracı Yıkatmadıysa Aracın Arkasına Dokundularsa Parmak İzleri Wardır Bir Şekilde Onları Al Emniyette Sorgulat Şahısların Biyerde Kaydı Warsa Çıkar Zaten.

Tecrübelerime Dayanarak Söylüyorum Büyük İhtimalle Seni 2-3 Gün İzlemiş Takip Etmişler Etrafında Mahhalendeki Bakkalarda Dükkanlara Sor Bakalım 2-3 Gün İçinde O Görüntülerdeki Şahıslardan Biris Dükkanlarına Girip Sigara Bira Vs Gibi Ürünler Almışlar Mı Ayrıca Depondaki Benzini Bakılırsa Ortalma 75 Km Gitti Desek Polisten Ve Kameralardan Kaçmak İçin Ara Sokakları Arka Caddeleri Tercih Edicektir Ki Buda Ortalama 20 Km Fazla Yol Demek Gidiceği Yeri Kısaca Eğer Motoru Minübüse Atmadılarsa Ki ZANNETMİYORUM 50-60 Km Etrafındaki Semtlerde Tamirhanelerde Sanayii Warsa Orda Olma İhtimali Yüksek Ama Yanlarında Yedek Benzin Getirdilerse İşler Karışa Bilir Ve Son Olarak Son 2-3 Günde Yada 1 Haftada Nerelere Gittin Motorunu Nerelere Bıraktın Yada Motoru Park Ettikten Sonra Konsol Düğmelerinde Bir Oynama Fark Ettin Mİ Çalınmadan Önce Mahalledeki Çocuklara Sor Özellikle ÇALANLARIN Tiplerini Tarif Et Bi Şekilde Birileri Görmüştür GÖKTEN GELMEDİ YA BUNLAR.

Bunları Göz Önünde Bulundur "Hiç Bir Suç Kusursuz Değildir Arkasında Mutlaka İz Bırakır"
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
inşallah bulursun benım de scooterımı çaldılar 50cc lik :( şmdi bi yere bırakırken 2 zincir kalın
disk kiliti
alarm
ile güvenlik kamerasının baktığı yerlere brakıorum 5 dk bbile olsa öle kilitliyorum ama isteyen gene çalar
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Geçmiş olsun ben de fulya taraflarında bulunuyorum. Aynı motora sahibiz oldukça gösterişli bir motor dikkat çekiyo kilitsiz görünce tercih etmiştir adiler.. Buralarda dolancaklarını pek sanmam ama gözüm yine etrafı kolaçan ediyo olacak. umarım bulunur motorun.
 
Katılım
1 Eki 2010
Mesajlar
10
Geçmiş olsun ben de fulya taraflarında bulunuyorum. Aynı motora sahibiz oldukça gösterişli bir motor dikkat çekiyo kilitsiz görünce tercih etmiştir adiler.. Buralarda dolancaklarını pek sanmam ama gözüm yine etrafı kolaçan ediyo olacak. umarım bulunur motorun.

Sağolasın hocam siyah etiket iptalli bir motor aklında bulunsun. Bu arada ben de İTÜ Makina mezunuyum. Sen de galiba uçak mezunusun? Motordan da umudum yok işte ama bulunursa motoru görmeden önce mutlaka adamlara dalacağım orası kesin.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Sağolasın hocam siyah etiket iptalli bir motor aklında bulunsun. Bu arada ben de İTÜ Makina mezunuyum. Sen de galiba uçak mezunusun? Motordan da umudum yok işte ama bulunursa motoru görmeden önce mutlaka adamlara dalacağım orası kesin.

Tamamdır dostum aklımda motorun.Plakayı da ver , üstünde tutmazlar ama bi ihtimal..Görüyim üstündekini atarım aşşağı. İTÜ Uçakta okuyorum daha 1. sınıfım.Memnun oldum. Umarım bulunur motorun tez zamanda..
 
Katılım
1 Eki 2010
Mesajlar
10
Tamamdır dostum aklımda motorun.Plakayı da ver , üstünde tutmazlar ama bi ihtimal..Görüyim üstündekini atarım aşşağı. İTÜ Uçakta okuyorum daha 1. sınıfım.Memnun oldum. Umarım bulunur motorun tez zamanda..

Başarılar sana. Motorun plakası 34 ZL 112. Teşekkürler şimdiden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst