- Katılım
- 24 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,334
Teşekkürler.....Ebduro yuda cross almanızı zamanı gelmiş beyler.....
henüz kapalı hocam . hani o kahveltıyı geçiktiren adam varya onun evi bile ada içinde kalmış giremiyor.tam açılsın bizde açılırız inştekerlerinize sağlık sevgili dostlar.
aygırın ordan yukarı çıkıp dipsiz göle kadar gitmek
isterdim dosğrusu,yol açıldıysa.
alıntı![]()
acaba bir kaç yıl sonra aynı düşüncede olurmusunuz???![]()