Arkadaşlar en alta termal insulasyon giysileri (bisiklet, outdoor mağazalarında bulabilirsiniz) kullanırsanız, kar yağarken bile üşümezsiniz. Yok diyelim bu özel zımbırtıyı bulamadınız, o zaman işportada 5 milyon alt, 5 milyon üst yün iç donlar var. Mükemmel iş görüyorlar..