rüzgar hakan'ın katkılarıyla şile videoları

Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
tşk coşkunum ben okadar uğraştım beceremedim şu youtubeye videoları
atmayı helal sana emeğine sağlık
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
cok gereksız hareketler bunlar gezmesıne gezıosunda bunuda yapma bırının sagından tekteker gecerken bırı panık yapcak ustune kırcak falan sonu kotu bıter bu sefer fılmın

%99 katiliyorum ne yani racing motorun var diye bunalri yapmanin hiç geregi yok efendi efendi grup halinde gitseniz
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi çok güzel videolar.ama şu en sağdan tekteker olayı bence aşırı,boşluk olduğunda yapsanız daha güzel olurdu
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
zuaha aahha aha... rolaaaaaaaa bitirdin beni olm o ne kırbaçtır oyle bittim oldüm .. arabada ne güldük ya allah razı olsun kardeşim .. baltalı ilah rolam benim ...

arkadaşlar teker konusunda aşırı tepki göstermeyin.. yol boş ve temizdi her aklına estigi yerde yapmadı hakan abi .. seviyoruz seni iyi bak kendine tekerin düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst