Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim. Canavar 2006 kasa ama 2007 trafiğe çıkışlı. 3000 km de aldım. Alım satım 16.000 ytl.ye geldi. Üstünde leo vinci egzos zenon ve tank ped var. Resimlerini birazdan koyucam ama telefonla gece çekimi olduğu için çok net değiller bide dün yağış vardı makineyi getirdim ama kirlendi tabi. İlerleyen zamanlarda temiz gıcır resimlerinide koyucam tekrardan herkese Allah gönlünde yatanı versin diyorum.
Teşekkürler arkadaşlar şimdide dört gözle şu havanın yağışsız sıcak günlere geri dönmesini bekliyorum. Biraz önce çıkartıp ufak bir tur attım ama bu havada risk almaya gerek yok diyerek kapattım garajına sabretmek çok zor yaaaa.
Öle dostum asfalt kazıyo mübarek ama ben asla motosikletimi amacı dışında kullanmam. Kıyamam çünkü ama alışma devresinin baya renkli geçeceğini umuyorum bakalım. Birbirimizi tanıyoruz yeni aşkımla önce iyi yönlerini bi görelim dimi şimdiden büyük bir aşk var aramızda