Rüyalarım gerçek oldu en sonunda aldım !!!

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanı dilerim, banada yakında bi topic açmak nasib olucak inşallah az kaldı.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim. Canavar 2006 kasa ama 2007 trafiğe çıkışlı. 3000 km de aldım. Alım satım 16.000 ytl.ye geldi. Üstünde leo vinci egzos zenon ve tank ped var. Resimlerini birazdan koyucam ama telefonla gece çekimi olduğu için çok net değiller bide dün yağış vardı makineyi getirdim ama kirlendi tabi. İlerleyen zamanlarda temiz gıcır resimlerinide koyucam tekrardan herkese Allah gönlünde yatanı versin diyorum.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inşallah.allah herkesin gönlüne göre versin.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya böle motorlar alıp alıp resim koymayın kardeşim en sonunda gidecem böbreğimi satıcam alıcam bak bende bitane :p

Hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileği ile.. Gaza gelme Gaz verme :cat:
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
hayırlı uğurlu olsun ve en önemlisi tekerin hep düz bassın..
kaza beladan uzak inşalllah :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız zevk dolu sürüşler dilerim :cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Teşekkürler arkadaşlar şimdide dört gözle şu havanın yağışsız sıcak günlere geri dönmesini bekliyorum. Biraz önce çıkartıp ufak bir tur attım ama bu havada risk almaya gerek yok diyerek kapattım garajına sabretmek çok zor yaaaa.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ne mutlu rüyalarını gerçekleştirebilenlere.
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmanı dilerim.:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) hayırlı uğurlu olsun honda rr son karar yapmışın :mrgreen: gülüe güle bin.bende 1000 rr dan döndüm geçen ama fiyat dil uçuklatıyordu :queen:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
hayırlı olsun kardeş dikkatet deli makinadır
huyunu suyunu öğrenmeden hareketyapma sakın
allah kaza bela vermesin iyi sürüşler
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Öle dostum asfalt kazıyo mübarek ama ben asla motosikletimi amacı dışında kullanmam. Kıyamam çünkü ama alışma devresinin baya renkli geçeceğini umuyorum bakalım. Birbirimizi tanıyoruz yeni aşkımla önce iyi yönlerini bi görelim dimi şimdiden büyük bir aşk var aramızda :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst