çok ciddi olarak bişi sormak istiorum. motosikletinin çalındığını
görmek neyin habercisi :silent: dost kaybedeceğimizin mi :silent:
oncelerı daha sık olurdu ama öğlen uykularımda bile görürdüm şimdi haftada 1 e düştü. Turuncu deposuna kadar çamur içinde bi KTM 640 ADV rüyalarımdan cıkmıyor arkadaslar. Alacağım senı. çılgınım
pencereleri kapatalım![]()
![]()
pencereleri kapatalım![]()
![]()
Bu teknoloji çağında konuştuğun lafa bak...Bence klimayı kapatalım:mrgreen: