rüyada motosiklet görmek

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Rüyada motosikletle ilgili her şey ilginç ve çok iyi bir iyi arkadaş kazanacağınıza yorumlanır.

Motosiklete binmek, kiralamak ve satin almak herkes için enteresan ve çok iyi bir dost edinecegine isarettir. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
İnanın yalan söylemiyorum tesadüf oldu dün ben rüyamda TA alıyordum.. :cherry:
2005 model turuncuydu :mrgreen: Pembeye boyatacakken uyandım.:queen:
Hatta msn de bi kaç kişiye demiştim rüyamı..:wiinkk:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hemen hemen her hafta bir kez rüyamda kırmızı r6 görüyorum noolcak şimdi :mrgreen: artık beynim o kadar odaklanmış ki bilinçaltım düşünmeden yatsam da gösteriyo rüyamda :mrgreen: Demekki arkadaş dost bende gırlaa :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
çok ciddi olarak bişi sormak istiorum. motosikletinin çalındığını
görmek neyin habercisi :silent: dost kaybedeceğimizin mi :silent:
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
oncelerı daha sık olurdu ama öğlen uykularımda bile görürdüm şimdi haftada 1 e düştü. Turuncu deposuna kadar çamur içinde bi KTM 640 ADV rüyalarımdan cıkmıyor arkadaslar. Alacağım senı. çılgınım
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
çok ciddi olarak bişi sormak istiorum. motosikletinin çalındığını
görmek neyin habercisi :silent: dost kaybedeceğimizin mi :silent:

Birtakım düşmanlarınız var.
bazı sorunlar yaşadıktan sonra hedeflerinize ulaşacaksınız.
Hırsız kovalıyor ve yakalıyorsanız, düşmanlarınıza galip geleceksiniz.


falcı geldi haaaanımmmm:mrgreen:

oncelerı daha sık olurdu ama öğlen uykularımda bile görürdüm şimdi haftada 1 e düştü. Turuncu deposuna kadar çamur içinde bi KTM 640 ADV rüyalarımdan cıkmıyor arkadaslar. Alacağım senı. çılgınım

Çamur hemen her türlü sıkıntıyı simgeler. Çamura girdiğini gören bir insan muhakkak bir sıkıntı alır. Bu balçık çamuruysa sıkıntı kat kat artacaktır. Ancak rüyasında çamurları yıkayan temizleyen kimse bir süre sonra sıkıntılardan zamanla kurtulacaktır :p

abe :queen: atıver bi beşlik :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
cbr 125 adlığımı görüyorum ama hep dağda tepede kullanıyorum daha asfalta inmek nasip olmadı ilerki günlerde onuda görürüm
Rüyamda motor görmek benim için sıradan bi olay haline geldi
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi 3 tane bmw k1200 r modeli mavi hepsi, ben de kendi motorumla yanlarından gidiyorum, polis ehliyet sorunca biri ehliyet yok diyor ben de ehliyetli olduğum için polislerin arkasından motoru sürmeye gönüllü oluyorum, polisleri takip ederken izimi kaybettirip ahır gibi biryere giriyorum....

bu neye işaret acaba?:)
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
bende cbr600rr cbr 1000rr görüyom her hafta ama öss yi hiç görmüyom bu neye alamet
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
harley davidson ve marlboro adam filmini izledim yattım sabaha kadr o motoru kullandım mükemmeldi :))) harley diip gecmicen cok i kacıo :D
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
ben motosiklet almadım ama ama 1 ay sonra alıcam her gece motosikletle ilgili hayal kuruyorum buna gece yolcusu 51 de dahil
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
el cevab :queen:
üryada motur görmek demek: 2,1 saniye içinde WC yi bulmak zorunluluğu demektir (Hayabusa yapabiliyo mesela :queen: ).Aksi takdirde altına muşamba sermek gerekir:queen:

rüyalarıın en hası senin için gerçek olsun arkadaşım:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belki de seyahate çıkılacağını gösteriyordur rüyada motosiklet kullanmak.. Binip başkasının motosikleti ile arazi olmak konusunda yorum yapamayacağım :)

yahu cumartesi olsa da yine motosiklete binsem.. insanın bindikçe binesi geliyor..
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
eğer racing bişey görürseniz buda öleceğinize işaret olmasın

misal cbr 1100xx

hehey :mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
motorumu almadan önce 1 ay boyunca zaman zaman rüyamda motor sürdüğümü gördüm..
sonra motoruma kavuşunca bitti rüyalar, gerçek başladı :)
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
rüyamda kazalı r6 gördüm.ön maşası az eğilmiş, granajları az çizilmiş.pek sevmediğim bir adam (eski ev sahibim) satıyor.almaya gidiyorum, sana satmam, sana yaramaz bu deyip duruyor.rüyam bundan ibaret ama anlamını pek bilmiyorum.gerçi fazla anlam aramaya gerek de yok.bilinçaltım işte :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst