- Katılım
- 21 Ocak 2011
- Mesajlar
- 140
- Konu Yazar
- #1
Bir süredir üzerinde çalıştığımız porojemiz bitti!! Aynı başlıkla ilanını da verdim. Dedem yaptığın işi önce kendin beğenicen derdi. Ben işi oldukça beğendim. Görselde de hoş Sürüşü de oldukça keyifli. Hem de kalibresine göre gidişi de oldukça hızlı ve dengeli. Kelimenin tam anlamıyla Kızgın bir arı gibi gidiyor. İki zamanlıdan beklenen herşey üst seviyede. Maliyeti satış fiyatını falan aştı gitti ama olsun. Mesele başarmak, yaparken de öğrenmekti. Keyifle uğraştık Keyifle biniyoruz. Gördüğü ilgiden ve sorulan sorulardan biraz rahatsız oluyorum zira çok hoş muhabbet biri sayılmam. Neyse de sonuç ortada sevgili dostlar. Bilenler hatırlar bir de ramsey qm 250 yapmıştık haki renk bobber. o da efsane olmuştu.. Bir de cafe racer deneyelim dedik güzel de oldu..https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-rus-yumruguna-amerikan-estetigi-891153307/detay/