Rus Motosikletleri

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
vaybe bi ilk videodaki motorun sepetlisinden vardı bizdeee babamla beraber düşmüştük küçükken vallaha şimdi eskilere gittim heee tehyyy tehyyyyyyyy:mrgreen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
geçen satılıklarda vardı sıfır 2 rus motoru ..fiyatlarıda uygun .. al tepe tepe bin ..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaavv URAL marka olan sepetliden getirseler ne yapar eder alırım bir adet:)
Ben de bu aralar her motora aşeriyom, hadi hayırlısı:queen:
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
umarım bir firma bu işi yüklenir .yoksa alsan ne olacak ki arıza yaptığında evinde koltuk niyetine mi kullanacağız ?
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehe utandım yav herkes motorlara bakmış :mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belki satılabilir.. ama zor gözüküyor :)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
vay be aslında harika aletler bunlar bende 1969mod.var sepetli halen kulanıyoz.:cat:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
çin motorlarından iyimi bu motorlar rusların kaliteside bi yere kadar hani otomobillerinden biliyorum:silent:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Megadeath arkadaşım,
Ural marka motorların rusyada ki sloganı: ''Alın ve Tarla Sürün'' dür:) sürenler var sırf inat olsun diye:mrgreen: çok sevdiğim dostumun rahmetli babasına ait bir adet 500 lük var, 1971 model, her yerde ve her koşulda kullanılmış bir motor. Hala ilk günki gibi fonksiyoneldir. Çok ağır ama yaavv:queen:
Çin makineleri ile karşılaştırılmamalıdır.
Sevgilerimle
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
52
motoru bırakta kızlar harika:mrgreen::pmotorda kızlar kadar harikaysa hemen alırım:p:)
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
vayy be demek ruslar motorlarda iyi bende berbat zannediyodum yaff bendeki lada beni mahvetti ondan sordum motorları nasıl diye:)

motoru bırakta kızlar harika:mrgreen::pmotorda kızlar kadar harikaysa hemen alırım:p:)
bak ona katılıyorum aynı fikirdeyiz ne güzel şeyler yaa:mrgreen::p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ruslar' ın genel eğilimi, mekanik bilgisi her sürücüde olmalıdır ve hepsi temel onarım bakımı kendisi yapmalıdır. Yani, bakım saati geldi, servise gideyim Mantığı yok. Basit motor, basit bilgi, ve kendin pişir ve yi:queen: He, sorunsuz makineler değil elbette, ama şunu demek lazım, 100 000 km de ve 36 yaşında bir Çin Motoru ilginç olurdu değilmi:queen: Şaka gibi:cat:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
çin motorlarından iyimi bu motorlar rusların kaliteside bi yere kadar hani otomobillerinden biliyorum:silent:

Rus motorları sağlamlık konusunda kesinlikle çinlilerle karşılaştırılamaz bile,eski ustaların çoğu anlar derdinden zaten büyük ağrızalarda çıkarmaz.2 zamanlı olduğundan arada buji yağlanır bide marşsız olanları çalıştırma kolunda bazen tepebilir :cherry:

Bu benim 1988 im aynı yaşta bir çinliyi düşünemiyorum...



Shot with 6680 at 2007-07-19
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Rusların motorlarını bilmem, ama kızlar güzel :mrgreen:
Videolar için teşekkürler.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Megadeath arkadaşım,
Ural marka motorların rusyada ki sloganı: ''Alın ve Tarla Sürün'' dür:) sürenler var sırf inat olsun diye:mrgreen: çok sevdiğim dostumun rahmetli babasına ait bir adet 500 lük var, 1971 model, her yerde ve her koşulda kullanılmış bir motor. Hala ilk günki gibi fonksiyoneldir. Çok ağır ama yaavv:queen:
Çin makineleri ile karşılaştırılmamalıdır.
Sevgilerimle
o inat yuzunden arkadasim Ural ile tek pulluk tarla surdu inanayim diye.
bende 1-2 sey ekleyeyim ihtiyar abimin yazisina :)
ruslarin benzin sikintisi olmadigi icin motorlari cok yakar ama asla kuvvet sikintisi cekmezsin,sistemleri basittir ve biraz anlayanlar bile tamiri ile ilgilenebilir,kasalari agirdir ve kesinlikle kuf benzeri seyler olmaz.calinma ihtimali dusuktur cunku herkes calistiramaz,bilmeyen bir calistirmayi denerse ayagini kirabilir.eger lastiginiz patladiysa yandiniz cunku ic lastigi cikarmak inanin cok zor
Ruslar' ın genel eğilimi, mekanik bilgisi her sürücüde olmalıdır ve hepsi temel onarım bakımı kendisi yapmalıdır. Yani, bakım saati geldi, servise gideyim Mantığı yok. Basit motor, basit bilgi, ve kendin pişir ve yi:queen: He, sorunsuz makineler değil elbette, ama şunu demek lazım, 100 000 km de ve 36 yaşında bir Çin Motoru ilginç olurdu değilmi:queen: Şaka gibi:cat:
2 kusak dayimda hala bilmem kac yilindan kalma izh var,piyasada olan izh'lderin sekilinden degil,daha eski modeli,kac km yaptigini o bile bilmiyo artik ve motosikletli hep ormanlarda kullanmis,cunku orman isletmesinden emekli.uzerinde tasidigi yukunde cok fazla oldugunu soyluyodu.Yasi gecti ve motor kenarda yatiyo simdi,arada cikartip 1-2 tur atar ancak,ama hala kiz gibi bakiyo,bana bile 1 tur dahi vermedi :p
acaba 30 sene sonra bi cin motoru icin boyle bir durum sozkonusu olurmu ? :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst