rulman

Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
benim motorum rulman dağıtmış acaba bu konu da bilgisi olan varmı.normalde ne kadar masrafı olur ve garantiye girermi:salut:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
arkadaşim neresındeki rulman dagılmiş biraz bilgi ver bakalım
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
abii vites değişmiyordu kitlendiydi motorun heryerini açmışlar bende anlamadığımdan birşey diyemedim tabiki
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Sanırım şanzıman rulmanları dağılmış. Eğer şanzımanın geri kalan kısmında bişey yoksa rulman ucuz bişey. Yerli rulmanlar 15 ytl civarında oluyolar, Avrupa malları 20-25, Çin malları da 7.5-10 civarında oluyor. Yerli rulmanlarda Ors güvenle kullanabileceğiniz kalitededir. Şanzımanın cinsine göre 3 yada 4 rulman kullanılabilir.
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
peki abi işçilik ne kadar alırlar usta normali ne kadardır
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
normal kullanim sartlari altinda sanzimanin dagilmasi kolay birsey degildir. mutlaka garanti dahilinde olmasi icin baski yap! "ödemem" "sikayet ederim" felan diye tehdit bile et. tabii ki bunlari yapabilmek icin dogru kullandigindan emin olmalisin. sürekli yanlis vites degistiren ve motorunu hergün düsüren birinin bunlari söylemeye hakki olmaz ...
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
yucika usta yaw bende motoru arazide biraz fazla zorladim ondan sonra 1 den 2 ye vites zor geciyor sence sorun ne olabilir diger viteslerde problem yok 3 den 2 yede normal ama 1 den 2 ye zorluyor.. sence problem ne olabilir. ve nasil cozebiliriz.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
normal kullanim sartlari altinda sanzimanin dagilmasi kolay birsey degildir. mutlaka garanti dahilinde olmasi icin baski yap! "ödemem" "sikayet ederim" felan diye tehdit bile et. tabii ki bunlari yapabilmek icin dogru kullandigindan emin olmalisin. sürekli yanlis vites degistiren ve motorunu hergün düsüren birinin bunlari söylemeye hakki olmaz ...

dostum bence tehditle hiç halledemez arkadaşımız.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
şanziman olayı kolay birşey degil arkadaşim her usta zaten yapamaz buyuk ihtımalle yagdan dagılmiştır ama zorlarsanda dagılır mesala fitesi 3 den 1 cekmek gibi ......
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
walla bilmiyorum da bana işçilikle maliyeti ne kadara patlar normal bir şekilde ustadan kazık yemeyelim çünkü izmirde yakaladığını öpüyorlar
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
yucika usta yaw bende motoru arazide biraz fazla zorladim ondan sonra 1 den 2 ye vites zor geciyor sence sorun ne olabilir diger viteslerde problem yok 3 den 2 yede normal ama 1 den 2 ye zorluyor.. sence problem ne olabilir. ve nasil cozebiliriz.
debriyajın tam basıyor mu? Yoksa sadece vites geçerken takırtı tukurtu mu geliyo. Belki debriyajın tam basmıyodur telini biraz kısaltmayı dene. Şanzımanın dişlilerine zarar verdiysen işin biraz daha zor tabi.
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
arkadaşlar bugün serviten aradılar 450 milyon hesap çıkardılar bende ohaaaaaaaa dedim
sizce ne pazarlıkta kaç paraya inmeliyim.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
parça fiyatlarını motomax dan sorarak öğrenebilirsin.
işçilik için pek birşey diyemem şanzıman toplaması biraz ince iş derler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst