Valla işçilik komusunda yorum yapamayacağım. Ama ustaların eline tornavida alması 20-30 lira zaten.peki abi işçilik ne kadar alırlar usta normali ne kadardır
normal kullanim sartlari altinda sanzimanin dagilmasi kolay birsey degildir. mutlaka garanti dahilinde olmasi icin baski yap! "ödemem" "sikayet ederim" felan diye tehdit bile et. tabii ki bunlari yapabilmek icin dogru kullandigindan emin olmalisin. sürekli yanlis vites degistiren ve motorunu hergün düsüren birinin bunlari söylemeye hakki olmaz ...
debriyajın tam basıyor mu? Yoksa sadece vites geçerken takırtı tukurtu mu geliyo. Belki debriyajın tam basmıyodur telini biraz kısaltmayı dene. Şanzımanın dişlilerine zarar verdiysen işin biraz daha zor tabi.yucika usta yaw bende motoru arazide biraz fazla zorladim ondan sonra 1 den 2 ye vites zor geciyor sence sorun ne olabilir diger viteslerde problem yok 3 den 2 yede normal ama 1 den 2 ye zorluyor.. sence problem ne olabilir. ve nasil cozebiliriz.