RR İstanbul buluşma

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
30
Ben yani biz, Kavacık'tan katılacağız. Saat 11.00, Kavacık köprüsü üzerinde, şile istikameti yönünde dolmuşlar için bir cep var, orası iyi di mi?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
DinoF1' Alıntı:
Ben yani biz, Kavacık'tan katılacağız. Saat 11.00, Kavacık köprüsü üzerinde, şile istikameti yönünde dolmuşlar için bir cep var, orası iyi di mi?
belki kavacığa gelmeyip direk sahilden devam edebiliriz.hemde daha uygun olur.sizlede çubukluda ne bilem sizin için neresi ise sahilden orda buluşabiliriz

demonicdreams' Alıntı:
Ben Harem'i bilmem ama Avrupa Yakası'ndan arabalı vapurla Harem'e geçeceğimize göre Harem'de Sirkeci'den gelen arabalı vapurların yanaştığı iskelede buluşacağız (bu nasıl bir cümledir yaa!).
hönk..:silent:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
30
Olur tabii,
Anadolu Hisarında, spor akademisinin girişinde oluruz b.z.
Fes71, sen de oraya gelirsin, sana da yakın.


kaldera' Alıntı:
belki kavacığa gelmeyip direk sahilden devam edebiliriz.hemde daha uygun olur.sizlede çubukluda ne bilem sizin için neresi ise sahilden orda buluşabiliriz
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Tamam böylesi daha iyi DinoF1.Kaldera abi Harem'den çıkarken benim cep telefonunu çaldırabilir misin?
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
91
Arkadaşlar bir kaç gündür işlerimin yoğunluğu dolayısıyla foruma bakamamıştım ama siz uzayıp gitmişsiniz. Benim fikrim de Şile'den yana. Bazı arkadaşlar rodajdan bazıları ise toplu sürüşten yana çekincelerini dile getirmişler. Geçen seferki RR buluşmamızdan edindiğim tecrübeyle söylüyorum ben ve motorum 400 km'liğiz ve ikimizde henüz rodajdayken buluşmaya katılmıştık ve hiç bir sıkıntı çekmedik. Şile buluşmasına katılalım ve 15-20 RR ile şovumuzu yapalım derim. Km olarak çokta fark yok. Hem diğer MT üyeleri ile de tanışmış oluruz.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
petitfalcon +1

toplu sürüşte o kadar zor değil yani sonuç olarak tır kullanmıyosun motor aynı üstündeki aynı
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
20
Merhaba arkadaşlar;

Bende geziye Harem iskelesinden katılacağım.
Saat 10:30 da oradayım.
Benim motorum da henüz rodajda olduğu için Şile gezisine hazır hissetmiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
petitfalcon' Alıntı:
Arkadaşlar bir kaç gündür işlerimin yoğunluğu dolayısıyla foruma bakamamıştım ama siz uzayıp gitmişsiniz. Benim fikrim de Şile'den yana. Bazı arkadaşlar rodajdan bazıları ise toplu sürüşten yana çekincelerini dile getirmişler. Geçen seferki RR buluşmamızdan edindiğim tecrübeyle söylüyorum ben ve motorum 400 km'liğiz ve ikimizde henüz rodajdayken buluşmaya katılmıştık ve hiç bir sıkıntı çekmedik. Şile buluşmasına katılalım ve 15-20 RR ile şovumuzu yapalım derim. Km olarak çokta fark yok. Hem diğer MT üyeleri ile de tanışmış oluruz.
Biz anlaştığımız gibi yapalım. Zaten sonra hepimiz gaza gelip "bu bizi kesmez, yürüyün Şile'ye" falan deriz gibi geliyor bana. Ama buluşmadan önce konuşup dallandırmayalım, buluşma günü oldu bittiye getiririz. :)bounce: çaktırma) Kendini katılacağın yerle birlikte ekleyiver.

atiraptor, senin bilgini de girdim.

09.30 Sirkeci arabalı vapur iskelesi
10.30 Harem
11.00 A.Hisarı, spor akademisi

1- demonicdreams (sirkeci)
2- kaldera (harem)
3- atiraptor (harem)
4- fes71 (a.hisarı)
5- cuk_o (sirkeci)
6- DinoF1 (a.hisarı)
7- myway (harem)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
anladığım kadarı ile kavak yolu sizi kesmeyecek.istersek kavaktan cenevizlilerin kalesinden ileriye doğru taa şileye kadar yol olması lazım.basar gideriz olmazsa.ne dersiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motosiklet.net Şile gezisiyle bizimkinin aynı tarihe denk gelmesi biraz dikkatli bakınca çok acıklı geliyor.
İçimizde rodaj sorunu arkadaşların olması da işimizi yokuşa sürüyor.
Bir kaç arkadaş konuyu biraz düşündük ve sonuç olarak "her ne olursa olsun Şile gezisi kaçmaz" dedik. Bu son 7'liden demonicdreams, cuk_o, kaldera, petitfalcon Şile taraftarı, diğer arkadaşlar da onaylarsa Sirkeci ve Harem'de birleşip Ikea'ya geçebiliriz. Gidilecek yol neredeyse aynı mesafede. Toplu bir gezi olacağı için sürat yapılacağını sanmıyorum ve bu da rodajdaki arkadaşlar zorlanmayacak demektir.
Şile akabinde hemen bir RR gezisi organizasyonu yaparız yine.
Şimdi tekrar parmakları görelim arkadaşlar!.. (atiraptor, dinoF1, fes71, myway... ne diyorsunuz?)

Eğer evet diyorsanız:

sirkeci: 8.50
harem: 9.30
ikea: 11.00
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
demonicdreams' Alıntı:
Arkadaşlar motosiklet.net Şile gezisiyle bizimkinin aynı tarihe denk gelmesi biraz dikkatli bakınca çok acıklı geliyor.
İçimizde rodaj sorunu arkadaşların olması da işimizi yokuşa sürüyor.
Bir kaç arkadaş konuyu biraz düşündük ve sonuç olarak "her ne olursa olsun Şile gezisi kaçmaz" dedik. Bu son 7'liden demonicdreams, cuk_o, kaldera, petitfalcon Şile taraftarı, diğer arkadaşlar da onaylarsa Sirkeci ve Harem'de birleşip Ikea'ya geçebiliriz. Gidilecek yol neredeyse aynı mesafede. Toplu bir gezi olacağı için sürat yapılacağını sanmıyorum ve bu da rodajdaki arkadaşlar zorlanmayacak demektir.
Şile akabinde hemen bir RR gezisi organizasyonu yaparız diye.
Şimdi tekrar parmakları görelim arkadaşlar!..

Eğer evet diyorsanız:

sirkeci: 10.00
harem: 10.30
ikea: 11.00
ben ne olursa olsun 10.30 da haremdeyim, hep bareber gidelim bakalım şu şileye, diğer arkadaşlar yavaş yavaş RR grubu olarak haremden hep bareber gideriz böylece ha kavağa gitmişiz hada sileye bişey farketmiycek. Ben varım:cat:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
demonic;

evet abi

ama saatleri tekrar bi düşünelim 30 dk da geçebilirmiyiz ikea ya haremden
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
85
demonicdreams' Alıntı:
Arkadaşlar motosiklet.net Şile gezisiyle bizimkinin aynı tarihe denk gelmesi biraz dikkatli bakınca çok acıklı geliyor.
İçimizde rodaj sorunu arkadaşların olması da işimizi yokuşa sürüyor.
Bir kaç arkadaş konuyu biraz düşündük ve sonuç olarak "her ne olursa olsun Şile gezisi kaçmaz" dedik. Bu son 7'liden demonicdreams, cuk_o, kaldera, petitfalcon Şile taraftarı, diğer arkadaşlar da onaylarsa Sirkeci ve Harem'de birleşip Ikea'ya geçebiliriz. Gidilecek yol neredeyse aynı mesafede. Toplu bir gezi olacağı için sürat yapılacağını sanmıyorum ve bu da rodajdaki arkadaşlar zorlanmayacak demektir.
Şile akabinde hemen bir RR gezisi organizasyonu yaparız yine.
Şimdi tekrar parmakları görelim arkadaşlar!.. (atiraptor, dinoF1, fes71, myway... ne diyorsunuz?)

Demonicdreams,

Ben çok çok doğru ve gusel bir düşünce diyorum..:cat: .Böyle ayrı gayrı gibin olmuştu zaten...:salut: .....Günler torbaya girmedi ya:) ...Ben de gelmek istiyordum RR gezisine.... beni de 2ye bölecektiniz az kalsın...böylece hem ben bütün olarak gelebilirim.. hem de aynı günde bölünmemiş olarak hep beraber oluruz....

hadi RR ciler önce Şileye....
sona Kavağa....başka gün yani...:wiinkk:
o günü belirleyelim şimdiden :queen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi şimdi sirkeci arabalı vapur işletmesiyle konuştum
pazar günü sabah kalkış saatleri

08,00;09,00;10,00;10,30 da seferleri varmış
burda bizim düşündüğümüz 10,00 sirkeci idi fakat 10,00 da sirkeciden geçersek 10,30 gibi haremde oluruz burdan ikea ya gitmemiz 30 dk yı geçer

yani diyorumki 09,00 da sirkeciden arabalı vapura binelim 09,30 haremde olalım ordan yavaş yavaş gideriz ikea ya

08,50 sirkeci
09,30 harem

ve ayrıca arabalı vapur 2_YTL haberiniz olsun

bu durum uyarmı size arkadaşlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saatler güzel bence. Myway 10:30 Harem'de olacağım demiştin ama geri alma şansın vardır umarım.
atiraptor, dinoF1 ve fes71 sizden haber bekliyoruz!

ilk mesajımı editliyorum!
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
demonicdreams' Alıntı:
Saatler güzel bence. Myway 10:30 Harem'de olacağım demiştin ama geri alma şansın vardır umarım.
atiraptor, dinoF1 ve fes71 sizden haber bekliyoruz!

ilk mesajımı editliyorum!
9.30 harem benim için uygundur, 1 saat fazla motora binecem:cherry:
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
Arkadaşlar öncelikle ayrı gayrıyı bırakıp ana gruba katılma kararı aldığınız icin sizi tebrik ediyorum ve bir konuya dikkatinizi cekmek istiyorum verilen saatler grubların buluşma noktalarından hareket saatleri... haliyle 11 den önce ikea da olmanız yararınıza olacaktır...

Ayrıca sizler haricinde bircok rodajı bitmemiş motorda katılıyor... toplu sürüş makul bir hızda yapılacağı icinde bu konuda sorun yaşamassınız merak etmeyin...

pazar günü görüşmek üzere...
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
20
Arkadaşlar;

Saat 9:30 da Harem'de olmaya çalışacağım ama Şile'ye kadar gelemeyebilirim.
En azından tanışmış oluruz.

Sevgiler.

Atila
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
şileyemi gidiyoruz şimdi.o zaman bende saat 9,30 da haremde olurum.
fes 71 arkadaşım tedirgin olmana gerek yok gel takıl merak etme sıkıntı yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst