RR İstanbul buluşma

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RR İstanbul buluşma (DEĞİŞTİRİLDİ)

16 nisan pazar günü İstanbul RR Dadyw sahipleri (harley owners gibim bi şey oldu bu :) ) olarak bi buluşma yapıyoruz (diğer motosiklet sahiplerini de bekleriz tabii ki). Niyetimiz standartların bir hayli altında bir süratle Anadolu Kavağına doğru şöyle bir gidip gelmek, daha büyük organizasyonlara katılacak tecrübeyi yeni motosiklet sahibi arkadaşlara kazandırmak...
Bekleriz efendim!..

09.30 Sirkeci arabalı vapur iskelesi
10.30 Harem
11.00 A.Hisarı, spor akademisi

1- demonicdreams (sirkeci)
2- kaldera (harem)
3- atiraptor (harem)
4- fes71 (a.hisarı)
5- cuk_o (sirkeci)
6- DinoF1 (a.hisarı)
7- myway (harem)

Katılmak isteyenler gruba ekleneceği mevkii nickinin yanında belirtirse daha iyi organize olabiliriz.

ARKADAŞLAR PLAN ŞİLE MOTOSİKLET.NET GEZİSİ OLARAK DEĞİŞTİ!.. AYRINTILAR İLERİKİ MESAJLARDA...
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
97
Sevgili demonicdreams, Sizin Fuar günü yaptığınız gezi resimlerini ve aranızdaki "konuşmaları" imrenerek izledim. Bir RR sahibi olarak gerçekten gıpta etmiş, sizlerle tanışıp birarada olamadığıma üzülmüştüm. (Ben bu fuara gidememiştim.)Şimdi de Aynı gün (16 Nisan pazar) Motosiklet . Net olarak Şile Yolu üzerinde Yeşil Vadi 'ye piknik düzenlendi.:rendeer: saat 11.00 de İKEA'da buluşulacak. Listeye yazılmıştım. Bu büyük organizasyona RR gurubu olarak birlikte katılsak hoş olmaz mı? uzaklık A. Kavağı ile aynı..
Ayrıca Kavak gezisini Ctsi yaparsanız ya da haftaya seve seve katılırım.
Bir araya gelmek üzere sevgiler.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
beyler topluca sizde 16 sındakı piknige gelın baya bı katılım var orda hemde baya bı sızde katılın her telden motor olucak daha ıyı olur
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar gezi düzenlenen bir tarihte ikinci gezi bence gereksiz:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında aynı gün düzenlenen diğer geziye katılmayı çok istiyorum(z).
ama içimizde yeni motosiklet kullanan arkadaşlar var, henüz rodajda olanlar var. onları düşünerek düzenledik bu geziyi. aynı kadro ilk toplu motosiklet.net gezisine kesinlikle katılacağız.

gereksiz olduğunu düşünmenizi anlayabilirim dostdark ama biraz önyargılı olmuş seninki. gerçekten sebebimiz olmasa neden asıl organizeye katılmayalım ki.

şu an 8-10 kişiyiz. ve bu kadro motosiklet.net gezilerini devamlı adamları olacaktır!
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
demonicdreams' Alıntı:
aslında aynı gün düzenlenen diğer geziye katılmayı çok istiyorum(z).
ama içimizde yeni motosiklet kullanan arkadaşlar var, henüz rodajda olanlar var. onları düşünerek düzenledik bu geziyi. aynı kadro ilk toplu motosiklet.net gezisine kesinlikle katılacağız.

gereksiz olduğunu düşünmenizi anlayabilirim dostdark ama biraz önyargılı olmuş seninki. gerçekten sebebimiz olmasa neden asıl organizeye katılmayalım ki.

şu an 8-10 kişiyiz. ve bu kadro motosiklet.net gezilerini devamlı adamları olacaktır!
:rendeer: Dostum önyargılı olduysam özür ama rodaj da da yanımıza gelebilirsiniz kitapda 30 yazdığına bakmayın makineleri zorlamadan 50-70 basabilirsiniz size iyi geziler diliyorum.:rendeer:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
sevgili raptor grubu..
aslında yukarıda cevap yazan arkadaşlar bir bakıma haklılar.bence şilede uygundur.sizin geliş saatlerinizide çok etkilemez hatta değiştirmez bile.siz de kabul edersenız karşıdan gelen grupla buluşur bu tarafa geçersiniz.bende harem yerine ikeanın oraya gelir buluşuruz.
bence arkadaşların teklifi mantıklı. fes71 ve dınof1 de ümraniyeye gelebilir onlarada oldukça yakın..
sonuç olarak birlikteliğimiz bozulmamış olur ayrıca diğer arkadaşlarla tanışmış oluruz.ufkumuzu geniş tutalım derim..uygundur
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Her RR sahibi gelebiliyor mu? Bende 1000RR var. Uyar mı heheheh :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Ben de derim ki biz önce kendi yaptığımız bir organizasyonla girizgah yapalım akabinde düşünürüz.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
30
Şimdilik ufak çaplı bir gezinin daha iyi olacağını düşünüyorum. Benimle birlikte bir abimiz daha katılacak, o benim kadar cesaretli değil, ilk motosiklet olarak bir scooter seçti. Her ikimizin motoru da daha 100km bile olmadı.
Öte yandan, bugün Ali usta benim egsozu ve aküyü değiştirdi. Anadolu kavağı çok sık gittiğim ve bildiğim bir yol, kalacaksam bildiğim yolda kalayım diye düşünüyorum.
Sonuç olarak; Büyük bir organizasyon var aynı gün, ona katılmak isteyen arkadaşlar olabilir, katılsınlar. Koca bir yaz yeni başladı, daha ne geziler düzenleriz birlikte.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
Arkadaşlar, bende katılacam bu pazarki organizasyona, benim için maksat bereber olabilmek ve sizlerle tanışmak, bende motorunu yeni alan ve henüz 350km lik tecrübesi olan birisi olarak pazargünkü büyük organizasyon ne yalan söyliim biraz gözümü korkuttu, grup sürüşleri vs, yeterli tecrübem olmamasından dolayı düşündürüyor beni.
Sanki aramızda yapacağımız ufak gezi yeni başlayanlar için daha ideal olacak. Ancak yinede dediğim gibi çoğunluğun kararına uyarım, tanışalım güzel bi gün geçirelim yeter benim için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dinoF1, fes71 ve myway'in söylediklerini kastetmiştim ben de küçük gruplu bi gezi yapalım derken. Bu gezi diğer arkadaşlara tecrübe olacaktır ve bundan sonraki ilk büyük organizasyona biz de katılırız bu tecrübeyle.

İnanın motosiklet.net ferdi olarak orda olmayı isterdim. Bir daha ki sefere diyelim artık.

boy; tabii ki 1000RR ile katılabilirsin ama 10 dakikada bir mola verip bizi beklemen gerekecek. Bir de yanlışlıkla bizi ezme yolda olur mu :)
myway seni de ekliyorum listeye
dinoF1, fes71, myway, atiraptor.. ekibe hangi noktada katılacağınızı yazarsanız iyi olur.

09.30 Sirkeci arabalı vapur iskelesi
10.30 Harem
11.00 Kavacık

1- demonicdreams (sirkeci)
2- kaldera (harem)
3- atiraptor
4- fes71
5- cuk_o (sirkeci)
6- DinoF1
7- myway (harem)

Katılmak isteyenler gruba ekleneceği mevkii nickinin yanında belirtirse daha iyi organize olabiliriz.
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Kavacık ama 11.00 bana biraz erken geliyor.En kötü ihtimalle Kavak'ta katılırım.
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
9
arkadaşlar bendeniz tembel herifin tekiyim. pazar sabahı uyanabilirsem geziye ben de katılmak istiyorum. ama siz yine de bana fazla güvenmeyin listeye eklemeyin. sağım solum belli olmaz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
myway' Alıntı:
tamam kaldera 10.30 da haremde, haremde nerede buluşacaz bide onu söyleyebilirmisin
Ben Harem'i bilmem ama Avrupa Yakası'ndan arabalı vapurla Harem'e geçeceğimize göre Harem'de Sirkeci'den gelen arabalı vapurların yanaştığı iskelede buluşacağız (bu nasıl bir cümledir yaa!).
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
demonicdreams' Alıntı:
Ben Harem'i bilmem ama Avrupa Yakası'ndan arabalı vapurla Harem'e geçeceğimize göre Harem'de Sirkeci'den gelen arabalı vapurların yanaştığı iskelede buluşacağız (bu nasıl bir cümledir yaa!).
bence süper bi cümle, sirkeciden gelen arabalı vapurların yanaştığı iskelede buluşuyoruz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst