RR İstanbul buluşma

Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
evet abi bu yolun yolcusu olduk :)

fes71 gel abi sende ben gelmiyom işareti yapma hep beraber olcaz işte :queen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
şile'ye gideceğimize göre isimlerimizi piknik için yazdırmamız gerekecek heralde, nasıl yapacaz teker teker listeyemi eklenelim yoksa RR grubu tam oluşunca topluca demonicdreams arkadaşım bizi listeye bi kerede ilavemi eder.
Fes71, Atiraptor, DinoF1; benimde çekincem vardı ama bakın üstadlar sıkıntı yapmayın diyolar, bi bildikleri vardır, biz en arkadan usul usul gideriz keyifli bi şekilde, hadi arkadaşlar bölmeyelim insanları uyalım onlara
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
gyazıcı ,yıda ekleyin oraya bakam, oda geliyor
AtiRaptor' Alıntı:
Arkadaşlar;

Saat 9:30 da Harem'de olmaya çalışacağım ama Şile'ye kadar gelemeyebilirim.
yaw ne var şo şilede gelmek istemiyonuz siz bakam.ben gittim oraya çoook.gayet güzel bi yer...geliyorsunuz o kadarrr...
atın bu sıkıntıyı sanıyosunuzki yolda ters bir durum olcak..yaw gelin kalabalıkta nolcakki..
raptorlara mı güvenemiyosunuz bi anlasam
raptor çetesi hadee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1- demonicdreams
2- kaldera
3- cuk_o
4- myway
5- gyazıcı
Bu 5 ismi ben şimdi ekliyorum arkadaşlar

atiraptor, fes71, dino (Şile için cevap bekleniyor)
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ya abi bakma sen onların öle dediğine gelirler tabi yaw.. :bestmt:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
30
Ben bu sabah arabayı hanıma vermiştim. Anaaa, bi kalktım hava kapalı, "lan noluyo" diyemeden yağmur başladı. Sonra da acil bi telefon geldi, "hemen gel" diye. Valla hiç korkmadım bastım gittim otoyoldan. Yağmur falan dinlemedim. Ancak bi ara fazla dalmışım, hızım 120'ye çıkmış, hiç rahatsızlık duymamışım. Göstergeye bakınca fark ettim. Yağmur altında 120, oha yani. Acaba gösterge mi fazla gösteriyo. Çünkü bana fazla hızlı gibi gelmedi.

Neyse işin özü, motoru iyi toparlamış Ali usta. Bırakın şileyi, Antalya'ya giderim ben Raptor'umla, adı Haydar bu arada.

Ben varım Şile'ye. Fes71, istersen yarın öğleden sonra (sabah işim var) biz gidelim Anadolu kavağına, 20 dakikada gidiyorum arabayla, biz 30 dakikada varırız. Bizim için hiç sorun değil, çok yakın. Taaa karşıdan gelecekler için iyi bir gezi oluyordur onlara, ama Anadolu kavağı burnumuzun dibi gibi.

Pazar da Şile'ye gideriz cümleten. Bu arada bu Şile gezisine her türlü iki tekerlikliler katılabiliyor değil mi? Scooter sahibi bir abimizi de getireceğim. Aksi halde ekmiş olurum onu.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
tabi abi herkese açık shemoto kocaman bi jinlun bulmuş kendisinden üç kat ağır iki kat büyük motor o bile o şekilde geliyor :queen: zaten çok hızlıda gitmeyeceğiz ağır ağır yolun tadını çıkartarak oki mi?? :rendeer: :bestmt:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
5
çok iyi düşünmüşsünüz...yolda katılmak çok isterim...ama sabah çalışıyorum..öğlen vakti Kavakta size katılırsam ,kızmassınız umarım....iyi başlangıçlar dilerim..
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
öğle vaktinde kavakta değil büyük ihtimal şile de olacağız istersen kordinatları al direk oraya gel
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
97
Reral Raptor'cular doğru kararınızı kutluyorum!

dogma' Alıntı:
Sevgili demonicdreams, .... Bu büyük organizasyona RR gurubu olarak birlikte katılsak hoş olmaz mı? uzaklık A. Kavağı ile aynı.
demiştim; 4 sayfalık konuşma(lar) sonucu siz de aynı düşünceye gelmişsiniz.
RR gurubu olarak MT gurubumuz içinde birlikte olacağımız için inanın çok sevindim :cat:. Mart ayı içinde iki defa Suadiye'den Beykoz ve A. Kavağına uzadım. Şile'de anlatırım anılarımı :cherry: ve haftaya birlikte gideriz.
saat 11.00 de İKEA da ...
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Arkadaşlar mevzu çekince falan değil.Kızlar gibi nazlanmanın bir alemi yok.Ancak gelmemek için kendimce geçerli iki nedenim var.Daha önce Kaldera abiye açıkladığım gibi eşim ve ben hafta içi çalışıyoruz.İki buçuk yaşında ikiz oğlumuz var ve onlarla ancak haftasonları ilgilenebiliyoruz.Sadece Raptor'cular olarak Kavak'a gidip gelecek olsak pek uzun sürmeyecek ayrıca bizbize olacağımız için vicdanen de bir sıkıntı duymayacağım.Ne var ki hanım evde çocuklara bakarken benim bütün bir günümü piknik adı altında festival kıvamında bir organizasyonda geçirmem herkesten önce beni rahatsız eder.Herşeyden öte PRENSİP meselesi.Manen rahatsız olacağım bir gezi takdir edersiniz ki çok anlamsız olacaktır benim adıma.Bu yüzden sizlere iyi eğlenceler diliyorum.Daha çok günümüz olacak inşallah.Başka zaman diyelim.Resimleri bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şile gezisi uygundur,geçerli sebebi olmayan arkadaşların(ki bunlar içinde rodaj acemilik gibi sebepleri sayan arkadaşları sayıyorum)çekinmelerine gerek yok,motoru alalı 2 hafta oldu,720 km deyim ve daha önce tecrübem yoktu,şimdi ise arabaların arasından kurye kadar olmasa da:) çok rahat gidebiliyorum,biraz istek ve cesaret arkadaşlar,RR'lerin hakkını verin hakkınııı:)bu gezi için sapancadan vazgeçtim,kaldera ile kartal maltepe tarafında buluşup geliriz biz hareme
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Göründüğü kadarıyla bir sorun yok!
Grave nickli arkadaş da bize katılacağını söyledi. Madem RR gezisi değilde toplu Şile gezisi yapıyoruz bari sayıca biraz daha çoğalalım, geziye sayısal anlamda iyi bir katkı sağlayalım.
(cuk_o; yolda deli gibi ileri geri gidip 100 motoru tek tek saymaya çalışmak yok ok? sayıyı 98-99 çıkartıp bütün konvoyu durdurma yolda :) )
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
30
Fes71,
Ben de aynı şeyi düşünüyorum. Vakit olarak bütün bir gün oyalanmak, o kalabalık içinde keyif vermeyebilir.
Ayrıca, benim çocuğum yok ama motor aldım diye eşimi ihmal ediyor gibi görünmek istemiyorum.

Biz en iyisi Anadolu Kavağına gidelim. Hatta bir önerim var, benim hanım bizim arabayla gelebilir, eşini ve çocuklarını da alsın. Biz motorla, onlar arabayla gidelim kavağa. Yemek yer döneriz.
Ne dersin?
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
91
demonicdreams' Alıntı:
Göründüğü kadarıyla bir sorun yok!
Grave nickli arkadaş da bize katılacağını söyledi. Madem RR gezisi değilde toplu Şile gezisi yapıyoruz bari sayıca biraz daha çoğalalım, geziye sayısal anlamda iyi bir katkı sağlayalım.
(cuk_o; yolda deli gibi ileri geri gidip 100 motoru tek tek saymaya çalışmak yok ok? sayıyı 98-99 çıkartıp bütün konvoyu durdurma yolda :) )
İşte şimdi oldu yaz benide şile RR listesine. Ayrıca Cuk_o hakkındaki görüşlerine katılıyorum. Kesin tüm konvoyu sayıp eksik var diye durdurur :pr:

arabayla anadolu kavağına gitmeyi düşünen arkadaşlar neden aynı şekilde Şile gezisine katılmıyorsunuz. bu geziye büyük çoğunluk ailece katılıyor zaten.

GWS kardeş sen nerelerdesin. Gelecekmisin geziye?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
petitfalcon' Alıntı:
İşte şimdi oldu yaz benide şile RR listesine. Ayrıca Cuk_o hakkındaki görüşlerine katılıyorum. Kesin tüm konvoyu sayıp eksik var diye durdurur :pr:

arabayla anadolu kavağına gitmeyi düşünen arkadaşlar neden aynı şekilde Şile gezisine katılmıyorsunuz. bu geziye büyük çoğunluk ailece katılıyor zaten.

GWS kardeş sen nerelerdesin. Gelecekmisin geziye?

Ben o listeye bi grup ekleyip bıraktım. Gerisini katılmak isteyenler kendi ekler diye düşünmüştüm ama seni de ekliyorum şimdi.
Arabayla geleceklere yapılan çağrıyı destekliyorum.
GWS haftasonu Ankara'da olacağı için katılamayacak gruba. İnşallah bir dahakine.

BİR DAHAKİNE demişken. Bu güzel Şile gezisinin üstüne bir 30 Nisan RR Buluşması iyi gider diye düşündüm. Arayı açmamakla beraber çok da sıkıştırmamış oluruz ki eşler'e, arkadaşlar'a ayıp olmasın. Yine sabah çıkılan, geç olmadan dönülen bir şeyler yaparız. Büyük Şile Gezisi'yle -iyi ki- baltalanan A.Kavağı gezisi olabilir mesela. 3 kişi tamam desin, şimdiden onaylayalım. Diğerlerini de bağıra çağıra, ite kaka ikna ederiz bir şekilde.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
gws yok bu sefer ankarada olmalı.son durum nedir şimdi. karşıdan kaç kişi geliyor.shemoto da geliyomuş motorla vay canına.
arkadaşlar son durum gelişmesi olarak yengenizde katılımın çokluğunu görünce burda, kendisinide götürmemi istedi.yani artçım olabilir.
ve salı günü seyahate çıkacağım.aysonuna kadar yokum arkadaşlar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Petitfalcon şile'ye giden gruba nerden katılacaksın belirt istersen.. Yoksa direk ikea'ya mı geliyorsun?
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
demonicdreams' Alıntı:
Göründüğü kadarıyla bir sorun yok!
Grave nickli arkadaş da bize katılacağını söyledi. Madem RR gezisi değilde toplu Şile gezisi yapıyoruz bari sayıca biraz daha çoğalalım, geziye sayısal anlamda iyi bir katkı sağlayalım.
(cuk_o; yolda deli gibi ileri geri gidip 100 motoru tek tek saymaya çalışmak yok ok? sayıyı 98-99 çıkartıp bütün konvoyu durdurma yolda :) )


olurmu abi saymadan hem bu alışkanlık haline gelmeli hep kontrol etcez birbirimiziki kurt kapmasın bu gün beyoğlunda taksici grubu kuryenin birini sıkıştırmıştı tabi mekan bizim çektim motoru atladım beni gören esnafta olaya el koydu taksicileri çözdük allahtan kurye kaskını falan çıkartmamış varya çocuğun ağzını burnunu dağıtıcaklardı orda gördüm zıpladım hemen akşam akşam o olayada el attık neyse geçmiş olsun eğer forumu okuyosa

ama sölim yine bi fırsatını bulup saycam :queen: :queen: :bounce:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
fes71' Alıntı:
Arkadaşlar mevzu çekince falan değil.Kızlar gibi nazlanmanın bir alemi yok.Ancak gelmemek için kendimce geçerli iki nedenim var.Daha önce Kaldera abiye açıkladığım gibi eşim ve ben hafta içi çalışıyoruz.İki buçuk yaşında ikiz oğlumuz var ve onlarla ancak haftasonları ilgilenebiliyoruz.Sadece Raptor'cular olarak Kavak'a gidip gelecek olsak pek uzun sürmeyecek ayrıca bizbize olacağımız için vicdanen de bir sıkıntı duymayacağım.Ne var ki hanım evde çocuklara bakarken benim bütün bir günümü piknik adı altında festival kıvamında bir organizasyonda geçirmem herkesten önce beni rahatsız eder.Herşeyden öte PRENSİP meselesi.Manen rahatsız olacağım bir gezi takdir edersiniz ki çok anlamsız olacaktır benim adıma.Bu yüzden sizlere iyi eğlenceler diliyorum.Daha çok günümüz olacak inşallah.Başka zaman diyelim.Resimleri bekliyorum.

arkadaşlar yazışmalarınızı okurken benim durumumda olan arkadaşlar olduğunu gördüm. 32 yaşıma girdim biri 6 diğeri 1,5 yaşında 2 kızım var ama eşimi alıyorum arkama çıkıp geziyoruz. Sizleri çok iyi anlıyorum ama hayatınızı kısıtlamayın derim. Grup kaynaştıkça aileler de tanışır kaynaşır belki. O zaman eşler çoluk çocuk araba ile gelir. Biz biz motosiklet.netçiler kendi muhabbetimize, eşler ve çocuklar da kendi muhabbetlerine bakarlar. Böylece kimse kimseyi geride bırakıp ihmal etmemiş olur hep birlikte olunur.Ben ameliyatlı olduğum için 15 gündür motor kullanamıyorum ve yarın da üzülerek Şileye gelemeyeceğim ama ilerleyen zamanda sizlerle de tanışmak dileğimle yarınki geziye katılın der bol eğlenceler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst