Royal Enfıeld Ülkemize geliyormuş??

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Enteresan geldi bana bu bilgi . Bu motorla bir çok gezi videosu var .Hatta Yıllar Önce Nasuh Mahruki de gezmişti Hindistanda .
Kesin denemem lazım :)

bu markayla ilgili altın elbiseli adam Barkın Bayoğlu'nun bir sözü aklıma geldi sen onu çalıştır yanında ki koltuğa otur ver titreşimi hisset demişti yani o derece çok titriyormuş artık ne kadar titriyorsa siz düşünün
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
395
Enteresan geldi bana bu bilgi . Bu motorla bir çok gezi videosu var .Hatta Yıllar Önce Nasuh Mahruki de gezmişti Hindistanda .
Kesin denemem lazım :)

yani olabilir bilmiyorum bende barkın bayoğlunun yalancısıyım :) ama bence titreşim olması gayet normal 750 cc tek kocaman bir silindir
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
10 bin TL mümkün değil arkadaşlar, 15 bin olursa iyidir çünkü %37 ÖTV var. Bu arada 750 cc değil 500 cc ve titreşim 100 km ve üzeri süratlerde var diyorlar. Tabi ne kadar var orasını bilemem ama bu motorla uzun yolculuğa çıkanlar olduğunda göre çok yoran bir titreşimi yoktur. Bu arada motor 130 falan yapıyormuş ve 41 Nm torku var, acayip güzel gider.
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
57
bende bir kaç amerikan incelemesini izledim youtubedan genel yorum tipi çok iyi ama çok eski teknoloji,çok titriyor hatta titreşimden aynalar hiç bir işe yaramıyor tarzı yorumlar vardı. ama tabi ki önce canlısını bi görmek lazım
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
titrek olsun benim olsun :) 15000 tl den aşağı olursa sırada ki motorum o olur.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Ben o kadar kötü olacağını düşünmüyorum .Bu Enjeksiyonlu modellerin,nispeten yeni teknolojili olmasını umuyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Sultanbeyli "Oto Çarşı" adlı yere gidin, Royal i ve Ural ı yakından inceleyin derim. Fiyatları fuardan sonra belli olacak dediler. Ama Oyal için 30 civarı, Ural için ise 50-55 civarı bi fiyat olacak dedi yetkili kişi.

Bu arada Royal Enfield güzel görünüyordu. Tam şekil motoru olmuş. Retro. Ural da ise brembo frenler, Sepetteki lastiğe de tahrik veren şanzıman, yedek lastik falan gibi donanımlar var....

Değer mi, eder mi bilmem. Ama ben o paraları vermem şahsen.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Bu durumda bu fiyatlar ile Seko kardeşimiz haklı çıkar :)

Sultanbeyli "Oto Çarşı" adlı yere gidin, Royal i ve Ural ı yakından inceleyin derim. Fiyatları fuardan sonra belli olacak dediler. Ama Oyal için 30 civarı, Ural için ise 50-55 civarı bi fiyat olacak dedi yetkili kişi.

Bu arada Royal Enfield güzel görünüyordu. Tam şekil motoru olmuş. Retro. Ural da ise brembo frenler, Sepetteki lastiğe de tahrik veren şanzıman, yedek lastik falan gibi donanımlar var....

Değer mi, eder mi bilmem. Ama ben o paraları vermem şahsen.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu olay artık moda olmaya başladı. Yıllardır Harley Davidson aynı şeyi yapar, ABD'de 10 bin dolara satılan motorları elit ayağına 20 bin Euro'ya, aralarında 1,5 kat fark varken satmaya çalışırdı, şimdi bunlar sağdan soldan buldukları motorları aynı numarayla dört katı paraya vermeye çalışacaklar demek ki... 30 bin'e satış yapmasına imkan ve ihtimal yok.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Efsane R.E. Hintlilerin eline düşmüş.
Avrupa'da satabildiğine göre demek ki belli bir standardı var bu motorların. Yani bajaj ile aynı kefeye koymamak gerek.
Fiyatlarına baktım en ucuz modeli yaklaşık 5000, en pahalı modeli de 6000€
Bu durumda satıcı insaflı bir adamsa Türkiye satış fiyatı 20 bin lira civarında olacak demektir.
Bu fiyatın üstüne koyulacak fiyatlarla satıcının insafının kaç santimetre olduğu doğru orantılı olacaktır.

Bu fiyatlara alıcı bulup bulamayacağını ilerleyen günlerde göreceğiz. Fransa piyasası için söyleyebileceğim tek şey yollarda ve buluşma/etkinlik gibi mevzularda daha bir tane bile görmedim.
Yani ancak fantezi bir motosiklet olarak yer edinecektir zannediyorum.
 
Katılım
11 Ocak 2015
Mesajlar
38
Arkadaslar cahilligime verin bir sorum olacakti. Bu Ural ile royal dunyada veya kendi uretildikleri ulkede Iphone telefon gibi etiketmi, kalite gostergesimi veya zenginlik alametimi veya bilmedigim bir hunerlerimi var.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
yaww gecen de bahsi gecti.55-60bin lira fiyatla girecekmis.o fiyatla yavaş girsinde saçı başı dağılmasın.
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
401
gelirse en az 25 çekerler. tabi o fiyata öküz alırım o tenekeyi almam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Klasik sevenler için güzel olur. Fiyat konusunda Türkiye vergileri yüzünden pahalı olabilir.Bu vergilere her yerde alıştık nasılsa.Artık bir eksik bir fazla fark etmiyor. Memleket vergi konusunda şampiyonlar liginde başa oynuyor.Ben kendi adıma düşünebilirim. Belli bir yaştan sonra motosiklet algısı da değişiyor. Daha sakin ağır kanlı nostaljik aletler beğeniliyor. Fazla teferruat olmayan sıradan basit ama işlevsel donanımlar ilgi çekici olabiliyor. Motosiklet dediğin ne ki; Hafif bir tebessüm,rüzgar,hepsi o kadar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

Arkadaslar cahilligime verin bir sorum olacakti. Bu Ural ile royal dunyada veya kendi uretildikleri ulkede Iphone telefon gibi etiketmi, kalite gostergesimi veya zenginlik alametimi veya bilmedigim bir hunerlerimi var.

sadece iyiler.o kadar..
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
20 vermem ben asla tabi büyük konuşmayım fakat 15 17 olsa tekme tokat gider alırım :queen::flower:
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
hero hastuuuurrrrr!!! san ki 30 gibi -20 gibi rakamlar gördüm sanki, kawasaki w 800 mü sandı kendini royal efendi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst