- Katılım
- 24 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,051
- Konu Yazar
- #1
bu marka hakkında neler var? korlas getiriyor ingiliz firması.bunun dışında pek bilgi bulamadım.örneğin üretim yeri,üstündeki motor kimin,vespa lambretta ile kıyaslarsak ne olur? gibi gibi.
Ben olsam lambretta tercih ederdim.
Öyle de yapmıştım , 2000 km v200 kullandım.
Bazı kötü yanları olsa da 2. Motosiklet için güzel bir alternatif.
Şimdi de vespa bakıyorum.
Onur ÇakıBıçak biraz doğramış, kendine bir dilim almış.
https://www.youtube.com/watch?v=-7GvR2DG4do
aynen hocam izledim bu videoyu ama genel olarak tümmm videolar 300lük modeller üzerine kurulu.300lük bir model tercih etmem şahsen ne vespada ne başka bir modelde.evet çok zevkli gts250 akrepli kullanmışlığım var ama performans aramıyorum zaten mt09 var hiç biri tatmin etmez.125 150 cc lik modelleri kimse tanıtmamış korlas bile bir tanıtım yapmıyor 300lük dışında.bide buradaki en büyük hayalim aldığım scooterın ölene kadar satmamak.model falan yükseltmicem yani çocuklara torunlara bırakma niyetim var bide antika değeri taşırsa ne alaa
çocuklara, torunlara bırakma niyetiniz varsa vespa almaktan başka seçenek yok gibi duruyor.