royal alloy hakkında bildikleriniz?

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bu marka hakkında neler var? korlas getiriyor ingiliz firması.bunun dışında pek bilgi bulamadım.örneğin üretim yeri,üstündeki motor kimin,vespa lambretta ile kıyaslarsak ne olur? gibi gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Lambretta gibi alt-yapısı Sym'e fason ürettirilen Fiddle 3 (veya 4) olmalı...
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bazı modelleri çin bazıları taylandmış sanırım.motor 150 lik olan sym diyorlar ama 300ler piagggo.bunu seviyorum sağlam bir bloğu alıp koymaları benim için gayet mantıklı.sym servisine gidip motora bakım vs yaptırtmak güzel olay ileriyi düşünmeden hemde.acaba 125 cc olanına 80bin tl vermek ne kadar mantıklı olur? amacım 2.motor olarak kullanmak ve ömrüm boyunca satmamak olucak.ilk hedefim tabiki vespa ama 130 bin liradan başlıyor onlar 50 bin tl çok para.lambretta da almak mantıklı seçeneklerim arasında
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,677
Hiç bir fikrim yok, ama şiddetli şekilde Korlas'ın Vespa satamamaktan alternatif olarak sunmaya çalıştığı ve esasen pek bir mühendisliği veya geçmişi olmayan Vespa çakması bir marka gibi geliyor. Yazılan cevapları bile okummadım, acayip yanılıyor da olabilirim, safi izlenimim bu şekilde.
 
Katılım
26 Haz 2020
Mesajlar
111
Sele altı depolama yok

Hpe olmayan eski Vespa GTS 300 motoru var

Dezavantajı Çin’den geldiği için daha fazla gümrük vergisi ödenmesi
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Ben olsam lambretta tercih ederdim.
Öyle de yapmıştım , 2000 km v200 kullandım.
Bazı kötü yanları olsa da 2. Motosiklet için güzel bir alternatif.
Şimdi de vespa bakıyorum.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onur ÇakıBıçak biraz doğramış, kendine bir dilim almış.
 
Katılım
26 Haz 2020
Mesajlar
111
Ben olsam lambretta tercih ederdim.
Öyle de yapmıştım , 2000 km v200 kullandım.
Bazı kötü yanları olsa da 2. Motosiklet için güzel bir alternatif.
Şimdi de vespa bakıyorum.

Royal, Lambretta ile Vespa arasında kalır
Vespa tarzı başka scooterda yok
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Onur ÇakıBıçak biraz doğramış, kendine bir dilim almış.
https://www.youtube.com/watch?v=-7GvR2DG4do

aynen hocam izledim bu videoyu ama genel olarak tümmm videolar 300lük modeller üzerine kurulu.300lük bir model tercih etmem şahsen ne vespada ne başka bir modelde.evet çok zevkli gts250 akrepli kullanmışlığım var ama performans aramıyorum zaten mt09 var hiç biri tatmin etmez.125 150 cc lik modelleri kimse tanıtmamış korlas bile bir tanıtım yapmıyor 300lük dışında.bide buradaki en büyük hayalim aldığım scooterın ölene kadar satmamak.model falan yükseltmicem yani çocuklara torunlara bırakma niyetim var bide antika değeri taşırsa ne alaa
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
aynen hocam izledim bu videoyu ama genel olarak tümmm videolar 300lük modeller üzerine kurulu.300lük bir model tercih etmem şahsen ne vespada ne başka bir modelde.evet çok zevkli gts250 akrepli kullanmışlığım var ama performans aramıyorum zaten mt09 var hiç biri tatmin etmez.125 150 cc lik modelleri kimse tanıtmamış korlas bile bir tanıtım yapmıyor 300lük dışında.bide buradaki en büyük hayalim aldığım scooterın ölene kadar satmamak.model falan yükseltmicem yani çocuklara torunlara bırakma niyetim var bide antika değeri taşırsa ne alaa

çocuklara, torunlara bırakma niyetiniz varsa vespa almaktan başka seçenek yok gibi duruyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst