Arka ile önü aynı zamanda değiştirmek gerekiyor.
Başıma şöyle birşey geldi. Arkaya rosso2'yi yeni aldım. Ön lastik michelin'di. Kaygan bir asfaltta dönerken arka lastik tutarken ön lastik kendini bıraktı. Halbuki lastik değiştirmeden önce aynı yoldan geçtiğimde sorun olmuyordu.
Yani arka iyi tutarken ön tutmuyor. Büyük sıkıntı.