Rosso 2 kullanıyorum sadece arka lastiği değiştirsem

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
10bin km'dir rosso 2 kullanıyorum. Önde pek birşey yok sadece arkaya rosso 2 alsam olur mu? Lastik fiyatları uçmuş. Pilot street düşündüm pek içime sinmedi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön lastiğin üretim tarihi ?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hocam aynı marka aynı desen lastiklerde çok sorun olmaz, ancak şöyle bişi var: bi lastik diğerine göre daha sertleşmiş olacaktır. yüksek hızlarda balans sorunu yaşayabilirsiniz.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ön arka sipariş ettim. Üç beşten kaçmamak lazım.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Ayni model lastigi alicaksiniz onu mu soruyorsunuz? Milletin lastikleri biri racing biri touring
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
10bin km'dir rosso 2 kullanıyorum. Önde pek birşey yok sadece arkaya rosso 2 alsam olur mu? Lastik fiyatları uçmuş. Pilot street düşündüm pek içime sinmedi.

Pilot street kullanıyorum ben. Lastik biraz geç ısınıyor ama ısındığı zaman yol tutuşu iyi. Yağmurda kuru ortam ile neredeyse aynı tutuşa sahip sadece
çok keskin virajlarde pek test etme şansım olmadı ama Bodrum Muğla-merkez ile muğla aydın arasında neredeyse hep tam gaz gittim virajlarda bir güvensizlik hissetmedim.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Arka ile önü aynı zamanda değiştirmek gerekiyor.

Başıma şöyle birşey geldi. Arkaya rosso2'yi yeni aldım. Ön lastik michelin'di. Kaygan bir asfaltta dönerken arka lastik tutarken ön lastik kendini bıraktı. Halbuki lastik değiştirmeden önce aynı yoldan geçtiğimde sorun olmuyordu.

Yani arka iyi tutarken ön tutmuyor. Büyük sıkıntı.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
ön arkayı değiştirdim. ne olur ne olmaz diye eski ön lastiği de geri aldım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst