Rossi'den Motosiklet.net'e özel karşılaştırma

Sizin seçiminiz hangisinden yana?


  • Kullanılan toplam oy
    37
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabii ki beygir 1
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
:queen: vallahı ne dıyeyım soylenecek bısey yok gulmekten oldum ve bıdaha oldum:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
İlgilenenlere teşekkür ederim.
Beygir 1 açıkara önde gidiyor.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::dalga:: ::alkiis::
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
83
Bence'de beygir 1, en azından hiç vibrasyon problemi olmadığına eminim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst