- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
Bu tür şeyler yarışta normal. Yaşanılan olay tam bizim oturuğumuz yerin önünde gerçekleşti. Olayın tüm detaylarını kendi gözümle gördüm. O düzlükte tam sürat gelip Rossi'den daha iyi bir frenaj yaptıktan sonra Elias'ın yapabileceği başka birşey yoktu. Bunun bilinçli bir hareket olduğunu düşünmüyorum. O süratlerde pistte gittiğinizde bunu anlıyorsunuz ancak. Antremanlarda benim başıma da geldi. Bence en ilginç nokta Elias'ın Rossi'yi geçmesinden sonra Rossi'nin moral olarak dağılması ve performansının acayip şekilde düşmesi. İkinci turda gerçekleşen kazada pist dışında kalan Chris Vermeulen kaza sonrası tekrar yarışa devam etmiş, sonuncu olmasına rağmen çok büyük bir azim göstererek sonuncu sıradan 11.sıraya yükseldi. Yani 10.sırada olan Rossi'nin hemen arkasına. Vermeulen düşmüş olmasaydı bence Stoner'i zorlayacak tek kişiydi o gün çünkü zaten yarışın başlarında baş sıralardaydı. Rossi'nin bu olaydan sonra 10.sıraya düşmesi, herkes tarafından tek tek geçilmesi garipti.
