T tolga_4620 Katılım 29 Nis 2009 Mesajlar 2 29 Nis 2009 Konu Yazar #1 birinin tipi hoşuma gidiyo ama cogu kişi shootor alma diyo sizce napıyım mondial 100 kh de az yakıt yakıyo
birinin tipi hoşuma gidiyo ama cogu kişi shootor alma diyo sizce napıyım mondial 100 kh de az yakıt yakıyo
mag92 Katılım 6 Ocak 2009 Mesajlar 31 29 Nis 2009 #2 bnce rokko 100 kh ne bılmıyorum ama rokkoda az yakıyo