Rocken Coke Konvoyu Buraya

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Rock'n Coke peki sen gidiyomusun?

Arkadaşlar bu seneki organizasyona ben ve kuzenim gidicez denizliden motorlarla çıkcaz aydın izmir ordan istanbul olarak kaba bi plan yaptık plan ilerleyen günlerde netlik kazanacaktır liste aşşağıdadır katılmak isteyenler yazılsın
1-Black İce:eek:kay şen denizli KEEWAY 125-artçım merve Çeğil
2-
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
daha belli deilmiş haber bekliyorum ilerleyen günlerde herşey belli olacak tabi ben keeway 125 ile oraya gele bilirmiyim *?:silent:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
abi herkesi davet ediyorum kalkıp gidelim derim ben :pale:
de yanımızda motorun devrelerinden ii anlayan biri olmalı sen ibi yoksa 1 ay sürer yol:queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
okaysen' Alıntı:
abi herkesi davet ediyorum kalkıp gidelim derim ben :pale:
de yanımızda motorun devrelerinden ii anlayan biri olmalı sen ibi yoksa 1 ay sürer yol:queen:

Scooterla istanbul yolu çok tehlikeli olur ve yol çok uzun sürer gidecek olan arkadaşlara tavsiyem ya uzun yol için hızlı güvenilir ve sağlam motorlarla çıkın yada otobüsle gidin kendi sağlığınız açısından :cat:

bu arada okaycığım ben gelemem :pale:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
1024x768.jpg

işte bu organizasyonun yapılacağı alanın fotosu
Ön Satış 1 Mayıs 80YTL kamp alanı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gidenlere iyi eğlenceler diliyorum. Güzel bir poplanlıdırılmış rock festivali. Düzenleyenlerinden ötürü o müziği sevsemö de gitmem ben.
Hazır müzik festivalleriyle ilgili bir başlık açılmışken ben de RockRepublic, RockTheNations gibi ismiyle içeriği örtüşen bu güzel festivalleri de hatırlatıp üstü kapalı davetimi yapayım.

"There is no x metal, y metal or pu..y metal... there is only heavy-metal" (Ozzy Osbourne) :)
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
61
daha çok zaman var ama rock'n coke dan önce barışa rock var ona da gidilmeli kimileri siyasi düşünsede ben müzik için heryere giderim . yeterki değsin o bakımdan sağlam bi organizasyon düzenleyelim toplu olarak katılalım bütün festivallere

LONG LİVE HEAWY METAL :)
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
3-4 eylule daha var ama bakalım belki ben gelebilriim . İzmirden istanbul istikametine giderken size katılırım . Onumuzdeki gunlerde belli olur.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar izmirden sizi alırız yolda toplana toplana istanbula varırız bi sorun çıkmazsa
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
su anti olayina tav oluyorum sahsi görüsüm....
Cünkü gelen gruplara bakinca umrumda kapitalizmdi zirtti zorttu olmuyor...ben müzik adamıyım.severim dinlerim calarim.24 saat müzik...yatarken dahi acik...o bakimdan rnc dierlerinede...politik yani umrumda deil:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst