Roadstar 250 ile fırtına tadında bir gün..

Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
8
UZUN ZAMANDIR ALMAYI PLANLADIĞIM ROADSTAR A KAVUŞTUKTAN SONRA İLK UZUN YOL DENEYİMİNİ GERÇEKLEŞTİRMİŞ BULUNMAKTAYIM.. VE SİZ MOTOR TUTKUNU DOSTLARIMLA PAYLAŞMAK İSTEDİM :)..YOLA ÇIKMADAN 2 GÜN ÖNCE İÇİM RAHAT OLMASI İÇİN GEREKLİ OLAN BÜTÜN BAKIMLARI VE DEĞİŞMESİ GEREKENLERİ ELDEN GEÇİRDİK. ( DEBRİYAJ BALATASI,BUJİLER,YAĞI V.S ) GÜZEL BİR GÜNDÜ MANZARA SÜPERDİ, HAVA SÜPERDİ, YOL YORUCUYDU :) SONUÇ OLARAK ÇOK EĞLENCELİYDİ DİYEBİLİRİM.HATTA YOLA ATV SİYLE DAĞ BAYIR DOLAŞAN Bİ GENÇ ARKADAŞLADA TANIŞTIM.VE KISA BİR ATV SÜRÜŞ DENEYİMİMDE OLDU 10 DK LIK BİR SÜRÜŞTÜ AMA ÇOK KEYİF ALDIM.TAVSİYE EDERİM ARKADAŞLAR İŞTE FOTORAFLAR İYİ SEYİRLER :=)
d6tll.jpg
[/url][/IMG]
d6tm4.jpg
[/url][/IMG]
d6tmx.jpg
[/url][/IMG]
d6tnc.jpg
[/url][/IMG]
d6tr7.jpg
[/url][/IMG]
d6tt5.jpg
[/url][/IMG]
d6ttt.jpg
[/url][/IMG]
d6tuf.jpg
[/url][/IMG]
d6tuv.jpg
[/url][/IMG]
d6tvj.jpg
[/url][/IMG]
d6tw0.jpg
[/url][/IMG]
d6twm.jpg
[/url][/IMG]
d6tx7.jpg
[/url][/IMG]
d6txt.jpg
[/url][/IMG]
d6ty2.jpg
[/url][/IMG]
d6ty8.jpg
[/url][/IMG]
d6tz0.jpg
[/url][/IMG]
d6tzj.jpg
[/url][/IMG]
d6u0l.jpg
[/url][/IMG]:king:
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
10
Hep hayalini kurduğum bir tur gibi olmuş tebrikler resimler içinde teşekkür ederiz toplamda kaç km yol yaptınız ve motosiklet nasıldı yolda eksilerini, artılarını paylaşırsanız memnun olurum :)
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
motosiklete binmenin güzel yanı sabepsiz yere sağa sola gitmektir :)

Bende birçok kez(motorum küçük olsa da) komşu illere dağa bayıra şuraya buraya gittim. Zevkli oluyor ya :)
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
8
Evet eglenceli bir gundu. Toplamda 300 350 km yaptim sanirim ama degdi die dusunuyorum. Roadstar 250 beklediklerimin fazlasini verdi. Yol tutsu cok iyi. Titresimin olmamasi cok iyi. Surus cok keyifli kisacasi sevdim :) olumsuz yonleride cok hissetmesemde var tabiki. Mesela yollar cok dik ve virajliydi. Viraja girmeden hiz dusuruyosun mecburen ve dik oldugu icin agirlik ve iki kisi olmasi nedeniyle toparlamasi zorlasiyo. Burda yuksek cc eksikligi hissettim birazcik. Sonra hareket halindeyken vitesi bosa alma sikintisi yasadim. Durdugumda sikintisiz bosa geciyo hareket halindeyken o ince noktayi buldurmakta zorlandim :) debriyajla alakali herseyi yeniledim ama neden hala sorun yaratiyo bir sir olarak gizemini hala korumakta :)) ve rahatsizlik veren bi durum ise soyle gelisti hiz 120 i gosterince bariz titresim hissediyorum baya yogun sekilde. Acaba yapilacak bir kac ayar ile bu sorun azalirmi vea duzelirmi bilgisi olan arkadasim varmi. Ben zinciri degistirirsem sanki sorun kalmiycakmis gibi geliyor.
Yasn_erol burdur bucaga cok geldim tam motorluk yerler kismet olursa gelmeyi dusunuyorum :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
dikkat ettimde kafanıza taktığınız kasklar (bence onlar kask değil) sizi bir kaza anında hayatta korumaz ilk fotorafta alttan takmamışsınız bile bi kaza anında fırlar gider fırlamasa bile bi işe yaramazlar bunu bi eleştiri olarak görmeyin ama en azından tanesi 120tl civarı 2 ls2 filan alın hayatınız bu kadar ucuz olmasın canımızdan kıymetli değil full face kaskları öneririm çeneden açık veya çeneden açılır almayın
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Çok güzel bi gezi olmuş eğlenceli motosikletin de hayırlı olsun ama tavsiyem açık kask değil ve daha kaliteli bir kask alman tekerin düz bassın...
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
8
Evet sağlam bi kask alıcam... yazın seyehat halindeyken alkol tüketiminde çok kolaylık bu kasklar :) kış geldi daha kapalı bişeyler tercih etmem gerekicek..çok pahalı olmayan ama koruması iyi olan kask önerilerinizi bekliyorum teşekkürler
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Hocam güzel gezide ben o kaskları kafama takmam.Birde alkolle daha da sakat bence siz en azından ls2 bir kask alın ve motosiklete ayık halde binin şakaya gelmez
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
motorsiklet işte daha ne olsun
hayatın tek tuzu biberi
yol istemez
4 teker gibi sizi altın kafese kapatmaz
püfür püfür rüzgarın koynuna atar
asi rüzgar saçlarınızı okşar
stres hanenizi sonuna kadar boşaltır
motorsikletin üstünde ne hırs ne kaygı aklınıza gelmez
hele yorucu bir haftanın sonunda
bir pazar günü sabah saat 6 gibi marşa basıp en yakın tepenin üzerine çıkıp kasvetli şehri uzaktan seyretmek
gazeteci ,simitci ve ekmek arabalarının telaşını izlemek. bu telaştan kendinin uzak olduğunu hissetmek hatta, sanki bir daha pazartesi gelmiyecekmiş gibi düşlemek
virajlarda bir sağa bir sola savrulup uçarcasına asvaltın altınızdan kayıp gitmesi
sonra bir çam ağacının dibinde; termostan akan sıcacık çayın buhusu ,simidin insanın içini titreten kokusu en hoşu da yebeni diye feryat eden buram buram doğa kokan köy peyniri tutmayın beniiiiiiiiiiiiii
ahhhhhhhhh keşke şimdi pazar sabahı olsa::gazla::
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
8
c90 ne güzel anlatmıssın. motor işte böyle birşey yüreğine sağlık ;)
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
sağol Mehmedim az bile yarım sayılır
bu bana göre böyle kim bilir başka ne fırtınalar kopuyor bir başka motor sevdalısının gönlünde
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
roadstar 250 güzel bir motor iyi gezmişiniz ama 120 km çok iyi bir sürat titreşim yapması normal ve hız limitlerinin üstü bende 120 km yi geçmiyorum seyhatlerimde gerek yok
ya gezerken güvercini nasıl yakaladınız (son resim)
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
8
hızı seviyorum .güvercin yanına gittiğimiz arkadaşındı.hediye olarak verdi bize :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst