- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
- Konu Yazar
- #61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet 150 lik sınıfının en güçlüsü idi motor.
bu 200 lüğe binerken tereddüd ettim ama hiç nazlamadan gücü - torku hissettirdi. bu paraya değer dedim ve araştırmaya başladım ve gerisini biliyorsunuz
titreşim konusu şehir içi kullanılacaksa problem değil bence.
çübkü ben şehir içi kullanıyorum ve titreşimden dolayı bir zarar görmedim
geri kalanda kronik bi sıkıntı çıkıp çıkmayacağı
bu 200 lüğe binerken tereddüd ettim ama hiç nazlamadan gücü - torku hissettirdi. bu paraya değer dedim ve araştırmaya başladım ve gerisini biliyorsunuz
titreşim konusu şehir içi kullanılacaksa problem değil bence.
çübkü ben şehir içi kullanıyorum ve titreşimden dolayı bir zarar görmedim
geri kalanda kronik bi sıkıntı çıkıp çıkmayacağı