RKS titanic 200 Meğer SYM gibi motoru seramik özellikli imiş !

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet 150 lik sınıfının en güçlüsü idi motor.

bu 200 lüğe binerken tereddüd ettim ama hiç nazlamadan gücü - torku hissettirdi. bu paraya değer dedim ve araştırmaya başladım ve gerisini biliyorsunuz :)

titreşim konusu şehir içi kullanılacaksa problem değil bence.

çübkü ben şehir içi kullanıyorum ve titreşimden dolayı bir zarar görmedim :)

geri kalanda kronik bi sıkıntı çıkıp çıkmayacağı
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
en iyisi honda. hatta titan. ne gerek var çine bilmem neye

fabrika bi tarafından uydurup yazıyo zaten bunları
Honda titan bu motorun yanında kraldır ve bu motordan sağlamdır. Hiç kusura bakma dostum. Arkadaş katalog başka motora ait diyor sen ne diyosun? Rks seramik silindir ise kanıtla.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Honda titan bu motorun yanında kraldır ve bu motordan sağlamdır. Hiç kusura bakma dostum. Arkadaş katalog başka motora ait diyor sen ne diyosun? Rks seramik silindir ise kanıtla.

Nerde eski titanlar abi keşke sağını solunu kurcalayıp yeniden getirse bu titanı :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda titan bu motorun yanında kraldır ve bu motordan sağlamdır. Hiç kusura bakma dostum. Arkadaş katalog başka motora ait diyor sen ne diyosun? Rks seramik silindir ise kanıtla.

banane arkadaşım, git fabrikayı ara sor. ben onların basılı zımbırtısından yazdım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
konuyu acıp, rks seramik silindirli deyip, asparagas yalan haber çıkınca banane diyosun makseli? Ayıp ayıp. O zaman deki, seramik silindirli değilmiş arkadaşlar kusura bakmayın. Veya ispatla. Banane deyip kaçma!
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bu motoru rks getirmedi mi ? getirdi
bu kataloğu onlar basmadı mı ? bastı

ben buraya yazdım.

motoru açıp baktırmadım.

bu zamana kadar iyi hoştu da şimdi ne oldu.

şimdi aklın niye çark etti. niye daha önce sormadın o zaman ?

madem çok merak ediyon, telefon denen güzel bir teknoloji var.

rks de aynı nimetten faydalanıyo. ara sor arkadaşım, zorun ne senin.

ben var desem, yine inanmıcaan belli. niye zorluyon anlamıyom ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst