Rks titanic 150 mi kuba kr 139 mu ?

Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
142
Selamunaleyküm sonunda kuba 150-9 satmayı başardım ve yeni motor aramaya başladım gönlüm apache veya ybr 125 çekiyor ama bütce kurtarmıyor baya tuzlu forumdan bi arkadaş rks titanic 150 tavsiye etti antepte oldugum için hemen bayiye gittim inceledim çok hoşuma gitti..adama ilk sorduğum soru ne malı bu ? :) çinliler işi öğreniyor dedim kendi kendime baya kurcaladım motoru kafaya koydum bu motora sahip olmalıydım ama arkamı bi döndüm kr 139 var bu ne la dedim ybr kopyala yapıştır yapmışlar ama çok güzel bi tipi var kafam karıştı adam bunların performans flanda çok iyi dedi kime sorduysam kr 139 önerdi sormadan araştırmadanda almak istemiyorum bana bi yardımcı olun szice hangi motoru almalıyım

aradığım özellikler

1-eski motorum haddinden fazla titriyodu titremesin
2-en az 120 km hızyapabilsin
3-rampada yokuşta bayılmasın güçlü olsun
4-selesi rahat olsun 3 kişi sığabilsin :)
5-parçaları ucuz olsun

kısacası siz daha iyi bilirsiniz hangi motoru almalıyım :)
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
142
:D haklısın aslında 115 istiyorumda babam abim ikincel almak istemiyorlar
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
RKS çok iyi tavsiyemdir, fakat 3 kişi sığamaz. Neiş toplu taşımacılığamı soyundun motorla:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst