- Katılım
- 20 Ara 2011
- Mesajlar
- 452
Güzel güzel maaşallah
Öncelikle hepinize merhaba baştan aşşagı tüm forumu okudum motor çom hoşuma gitti bütçemi maximuma zorlayarakk 0 km sini almaya karar verdim ancak kafamdaki tek soru ise boy konusu çok fazla uzun yol yapmayacagım goz onune çok fazla rahatsızlık cekermiyim öğrenmek istediğişm bu boyum 180