- Katılım
- 1 Ağu 2018
- Mesajlar
- 199
- Konu Yazar
- #1
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...parisler-acildi-adrese-teslim-614522905/detay rnx karsinizda ve fiyatida karsinizda
Grenaj ,karenaj artık neyse adı olay bunda bence . Bu plastiğin konduğu alet degerleniyor .
125 CC makinanın heryeri grenaj olsa ne olur ya .
ben şimdi anlamadım bu bildiğimiz cbr125 boyunda makina mı yoksa monkey bike gibi küçük olanlardan mı msx gibi mi yani ?
acaba diyorum, bu pahalılık bize ders olur da kendi malımızı kendimiz üretebilir miyiz?
Şaka gibi gerçekten, bunu gerçekten ktm rc 125 ile kıyaslamanıza şok oldum.Zaten belli vale motonun yönetiminden birisiniz sanırım.125cc şehir içi kullanıma çok uygun.Sport sevenler için ilk bakılacak olanlar bu makineler.
KTM RC 125 ABS şu an 25bin TL sıfır fiyatı.Bu enflasyona ve dövize göre normal bu fiyatlar.Yeni modeller 2019 yılında iyice uçuk fiyattan giriş yapacak piyasaya.
Önemli olan parasının hakkını verebilmesi.Servisi, parçaları, yakıt tüketimi vb. işleri.Piyasada tutar mı emin değilim.Test etmek zor bu modelleri.
acaba diyorum, bu pahalılık bize ders olur da kendi malımızı kendimiz üretebilir miyiz?
Şaka gibi gerçekten, bunu gerçekten ktm rc 125 ile kıyaslamanıza şok oldum.Zaten belli vale motonun yönetiminden birisiniz sanırım.
Eğer bu motor 15 bin lira ediyorsa rc125 30 bin lira etmeli. 125 cc 10 beygir hava soğutmalı çin bir motoru, su soğutmalı abs li kendini kanıtlamış bir markaya sahip ktm ile ölçüştürmek akıl kârı değil. Benim gözümde bu motorun hakkı 7.500 dolarla molarla taş çatlasın yer yarılsın kıyamet kopsun 9bin lira.
KİMSE KENDİNİ KANDIRMASIN "ENJEKSIYONLU,GRENAJLI,BILMEM NE" diyerek bu motora bu parayı vereni ben karşıma alıp muhabbet bile etmem
Şaka gibi gerçekten, bunu gerçekten ktm rc 125 ile kıyaslamanıza şok oldum.Zaten belli vale motonun yönetiminden birisiniz sanırım.
Eğer bu motor 15 bin lira ediyorsa rc125 30 bin lira etmeli. 125 cc 10 beygir hava soğutmalı çin bir motoru, su soğutmalı abs li kendini kanıtlamış bir markaya sahip ktm ile ölçüştürmek akıl kârı değil. Benim gözümde bu motorun hakkı 7.500 dolarla molarla taş çatlasın yer yarılsın kıyamet kopsun 9bin lira.
KİMSE KENDİNİ KANDIRMASIN "ENJEKSIYONLU,GRENAJLI,BILMEM NE" diyerek bu motora bu parayı vereni ben karşıma alıp muhabbet bile etmem