Rks De Pahalandı

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,450
Motosikleti
D400
Klasik olacak ama Ybr 125 i daha ucuza bulmak varken sıfır, RKS 'ye bu parayı veren olur mu 125 cc için merak ettim :farao:


14 bin TL şaka gibi.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Grenaj ,karenaj artık neyse adı olay bunda bence . Bu plastiğin konduğu alet degerleniyor .
125 CC makinanın heryeri grenaj olsa ne olur ya .
 
Katılım
29 Eyl 2018
Mesajlar
205
Satın aldığımız her şey makyaj üzerine olduğu için bu aleti de allayıp pullayıp bu fiyata satmaya çalışmaları normal. Arz talep meselesi ki hak ediyoruz bunu.
 
Katılım
9 Eyl 2017
Mesajlar
116
Motosikleti
Kawasaki ZX-4RR
Artık şaşırmıyorum, bu fiyatlara alan olacaktır; gsx-125r r125 cb 125 filan 5-6 bin tl uygun çin malı olsada
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
37
Grenaj ,karenaj artık neyse adı olay bunda bence . Bu plastiğin konduğu alet degerleniyor .
125 CC makinanın heryeri grenaj olsa ne olur ya .

125cc şehir içi kullanıma çok uygun.Sport sevenler için ilk bakılacak olanlar bu makineler.

KTM RC 125 ABS şu an 25bin TL sıfır fiyatı.Bu enflasyona ve dövize göre normal bu fiyatlar.Yeni modeller 2019 yılında iyice uçuk fiyattan giriş yapacak piyasaya.

Önemli olan parasının hakkını verebilmesi.Servisi, parçaları, yakıt tüketimi vb. işleri.Piyasada tutar mı emin değilim.Test etmek zor bu modelleri.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
240
ben şimdi anlamadım bu bildiğimiz cbr125 boyunda makina mı yoksa monkey bike gibi küçük olanlardan mı msx gibi mi yani ?
 
Katılım
9 Eyl 2017
Mesajlar
116
Motosikleti
Kawasaki ZX-4RR
ben şimdi anlamadım bu bildiğimiz cbr125 boyunda makina mı yoksa monkey bike gibi küçük olanlardan mı msx gibi mi yani ?

Msx'den büyük cbr 125'den biraz küçük toplam yükseklik açısından 10cm fark var.Sele yüksekliği aynı yani küçük ama msx kadar da değil.

Fiyatı 10 bandından olsaydı baya satılırdı.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yeni nesil YBR'lere kötü gözle bakıyor. Şekilcilik ön planda. Ben motorum olsun taştan olsun die bakarken şimdiki adam cafe'nin önünde duruşuna bakıyor...
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
acaba diyorum, bu pahalılık bize ders olur da kendi malımızı kendimiz üretebilir miyiz?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
acaba diyorum, bu pahalılık bize ders olur da kendi malımızı kendimiz üretebilir miyiz?

Akşam akşam güldürdün beni :) Basit içten yanmalı 250cc'ye motosiklet motoru üretmiyoruz. Tarla ekmiyoruz. Sabah erken bile kalkmıyoruz. İstanbul'da mecbur kalkıyorsunda diğer iller için diyorum :)
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Hohakey valla ben de ilk başta güldüm sonra üzüldüm .
Basit bir örnek vereyim , çalıştığım yerde makinanın birisinin servo motoru alt makarası erimiş . Bu makara da tek taraflı rulman var . Elimde de ona uygun mil yay var sadece kauçuk alıp kaplama yapsam makina çalışacak .

Basimizda ki müdüre dedim ki ; bak müdür ben buna kauçuk alıp ( 15 cm kadar ) kaplama yapıp bu bobini yaparım makina çalışır .

Herifin bana dediği uğraşma boşver hazır alıp takalim gitsin . Uğraşacağım yarım saat , sokme takma dahil 1 saat olsun . Hadi kauçuk almaya gittim onu da yarın saat say . Toplam da 1.5 saat.

Biz ne yaptık önce beylikduzune gidip parça sordum baktım yok , oradan Perpa ya gittim . Parçayı orada buldum . Makina akşama anca yapıldı.

Makina o kadar saat yattı , o kadar mazot yaktım , bir de kici kırık parçaya 400 lira verdim . Kendim yapsaydım 1.5 saate hazır olacaktı ve maliyet sadece kauçuk ona para bile verilmez hadi 20 lira attık de .

Böyle böyle hazıra alışıp , dudukleniyoruz . Yapacak birşey yok .
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
125cc şehir içi kullanıma çok uygun.Sport sevenler için ilk bakılacak olanlar bu makineler.

KTM RC 125 ABS şu an 25bin TL sıfır fiyatı.Bu enflasyona ve dövize göre normal bu fiyatlar.Yeni modeller 2019 yılında iyice uçuk fiyattan giriş yapacak piyasaya.

Önemli olan parasının hakkını verebilmesi.Servisi, parçaları, yakıt tüketimi vb. işleri.Piyasada tutar mı emin değilim.Test etmek zor bu modelleri.
Şaka gibi gerçekten, bunu gerçekten ktm rc 125 ile kıyaslamanıza şok oldum.Zaten belli vale motonun yönetiminden birisiniz sanırım.
Eğer bu motor 15 bin lira ediyorsa rc125 30 bin lira etmeli. 125 cc 10 beygir hava soğutmalı çin bir motoru, su soğutmalı abs li kendini kanıtlamış bir markaya sahip ktm ile ölçüştürmek akıl kârı değil. Benim gözümde bu motorun hakkı 7.500 dolarla molarla taş çatlasın yer yarılsın kıyamet kopsun 9bin lira.

KİMSE KENDİNİ KANDIRMASIN "ENJEKSIYONLU,GRENAJLI,BILMEM NE" diyerek bu motora bu parayı vereni ben karşıma alıp muhabbet bile etmem
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
374
ilginç bir şekilde motor üstünde 180 stickeri var. Rn180 grenaj giydirilmiş olabilir mi? Şu aralar moda 100-125cc hacimli scooter ve touringleri 50cc adı altında satmak vergiden ehliyetten kaçırmak gibi.

eğer belgede 125cc gerçekte 180cc motor ise fiyatı normal.
 
Katılım
9 Eyl 2017
Mesajlar
116
Motosikleti
Kawasaki ZX-4RR
Şaka gibi gerçekten, bunu gerçekten ktm rc 125 ile kıyaslamanıza şok oldum.Zaten belli vale motonun yönetiminden birisiniz sanırım.
Eğer bu motor 15 bin lira ediyorsa rc125 30 bin lira etmeli. 125 cc 10 beygir hava soğutmalı çin bir motoru, su soğutmalı abs li kendini kanıtlamış bir markaya sahip ktm ile ölçüştürmek akıl kârı değil. Benim gözümde bu motorun hakkı 7.500 dolarla molarla taş çatlasın yer yarılsın kıyamet kopsun 9bin lira.

KİMSE KENDİNİ KANDIRMASIN "ENJEKSIYONLU,GRENAJLI,BILMEM NE" diyerek bu motora bu parayı vereni ben karşıma alıp muhabbet bile etmem

14 bin tl'ye alırım üstüne 5 kağıt ekipman dizerim 25'e ktm 125 alana da bir garip bakarım kalitelilik bizler için geri plana atıldı döviz yüzünden.

Yahu Dünya'nın en büyük 2.ekonomisi hiç mi düzgün bir şey yapamıyor bizim millete göre anlamadım gitti.
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
37
Şaka gibi gerçekten, bunu gerçekten ktm rc 125 ile kıyaslamanıza şok oldum.Zaten belli vale motonun yönetiminden birisiniz sanırım.
Eğer bu motor 15 bin lira ediyorsa rc125 30 bin lira etmeli. 125 cc 10 beygir hava soğutmalı çin bir motoru, su soğutmalı abs li kendini kanıtlamış bir markaya sahip ktm ile ölçüştürmek akıl kârı değil. Benim gözümde bu motorun hakkı 7.500 dolarla molarla taş çatlasın yer yarılsın kıyamet kopsun 9bin lira.

KİMSE KENDİNİ KANDIRMASIN "ENJEKSIYONLU,GRENAJLI,BILMEM NE" diyerek bu motora bu parayı vereni ben karşıma alıp muhabbet bile etmem

İyi senin paran varsa al 30bine 125cc git bir virajda perte çıkartıp sonra yenisini al.Zengin adama koymaz zaten marka almak. Bunu alacak adam ya yedek ulaşım aracı olarak kullanır ya da ucuza bir şey arayan fakirin biridir.Gidip marka diye yeni 125liklere 30bin bayılacak adamın bu konuda işi olması bile garip.

Ben bunu almam zaten scooter alırım ama gençlerin hepsi scooter sevmez.Hatta onunla lahmacuncu gibi gezmekten utananlar dolu.

valeyellow46 Rossi'nin insta hesabının ismi ayrıca nereye bağladınız konuyu hayret verici...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
588
iyi de bu fiyat gayet iyi taş gibi makine yapıyor RKS Qianjiang Motorcycle güzel ve sağlam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

benelli keeway rks aynı fabrika taş gibi motorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

tipi de süper yarış motor tipi sevmiyorum ama bu güzel duruyor apaçi işi değil tek renk güzel olmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst