- Katılım
- 20 Ağu 2012
- Mesajlar
- 529
- Motosikleti
- '08 GTR 1400
Arkadaş çok güzel yapmış çok hoşuma gitti sahibinde ilan koymus bayıldım
Arkadaşa sorma imkanınız var mı? RKS stickerı verniğin altında, onu nasıl halletmiş?
Arkadaş çok güzel yapmış çok hoşuma gitti sahibinde ilan koymus bayıldım
Polo kardeşim ben de cuma gunu michealin taktiracagim buz motor izmirde senin lastik olculerinin aynisini takacak simdi on lastik kalinlasinca dur kalkta sorun oldu demissin bir de arka iyice indi mi su lastik olayinda biraz daha detay versen eksi arti ya da soyle yapsaydim daha iyi olurdu falan ona gore alalim...
Yan nikelajlı kapakların birinin ardında Ecu var, o kapakları kendime doğru sıkıca çekip mi kanırtmam lazım? Kıyamadım zorlamayasele altında Ecu yok baktım
![]()
Orta koltuk yaptım
http://i57.tinypic.com/2dklhxh.jpg
http://i61.tinypic.com/jicfly.jpghttp://i61.tinypic.com/oqhpnb.jpg
http://i60.tinypic.com/2akkyv5.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
Yan nikelajlı kapakların birinin ardında Ecu var, o kapakları kendime doğru sıkıca çekip mi kanırtmam lazım? Kıyamadım zorlamayasele altında Ecu yok baktım
![]()
Arkadaşa sorma imkanınız var mı? RKS stickerı verniğin altında, onu nasıl halletmiş?
Arkadaş çok güzel yapmış çok hoşuma gitti sahibinde ilan koymus bayıldım
http://image5.sahibinden.com/photos/44/50/27/big_224445027f6l.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/44/50/27/big_224445027i0l.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/44/50/27/big_224445027noi.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/44/50/27/big_224445027f6l.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/44/50/27/big_224445027a85.jpg
Motorun egzozunu açtırdım.Motor bir anda değişti.Hepinize tavsiye ederim.Yolda giderken bütün gözler üzerinizde oluyor.
İzmirde 70 liraya yaptırdım.