RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
14
Regal raptor arasında gidip geliyorum
V twin olmasının + sını gördün mü
Sesi nasıl orjinal egzoz ile?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Regal raptor arasında gidip geliyorum
V twin olmasının + sını gördün mü
Sesi nasıl orjinal egzoz ile?

V Twin olmasının artısı torklu makina olması ve ısınma problemi yaşamıyor olmam.
Regal de uzun yol deneyimim yok kısa bi şehir turu yaptım sadece.
Egzoz sesi orjinal kullandım bi süre bence gayet yeterli bi sesi var.(Yetmiyor bi yerden sonra o ayrı konu)
Şimdilik egzozda biraz fazla tokluk için 2'şer delik var kapakta baya değiştiriyor sesi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

Fabrikadan sonunda dönüş yaptılar şimdi.
Motorumu tekrar fabrikaya alacaklarmış mış mış da... Akıbeti öyle belli olacakmış mış mış...
Bir de Antalyaya bırakmamı istediler...
Ben hayatımda bu kadar insana eziyet eden ve her türlü saçmalığa başvurup herşeyi zora çeken bir firma daha görmedim.

MOTORU ALACAK ARKADAŞLARA NOT: KARDEŞİM AKLINIZ VARSA UZAK DURUN. RKS BLACKSTER 250'NİN HER YERİ HATAYLA DOLU VE FİRMA GRAM YARDIMCI OLMUYOR. İNŞALLAH İSTANBUL FUARINDA KARŞILAŞIRIZ RKS İLE...

Motorun tanıdım videosunu bu gün çekmeyi planlıyorum. Yaşadığım her türlü sıkıntıyı orda da anlatacağım. Linkini bugün atarım buraya. Herkese iyi forumlar dostlar.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
V Twin olmasının artısı torklu makina olması ve ısınma problemi yaşamıyor olmam.
Regal de uzun yol deneyimim yok kısa bi şehir turu yaptım sadece.
Egzoz sesi orjinal kullandım bi süre bence gayet yeterli bi sesi var.(Yetmiyor bi yerden sonra o ayrı konu)
Şimdilik egzozda biraz fazla tokluk için 2'şer delik var kapakta baya değiştiriyor sesi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

Fabrikadan sonunda dönüş yaptılar şimdi.
Motorumu tekrar fabrikaya alacaklarmış mış mış da... Akıbeti öyle belli olacakmış mış mış...
Bir de Antalyaya bırakmamı istediler...
Ben hayatımda bu kadar insana eziyet eden ve her türlü saçmalığa başvurup herşeyi zora çeken bir firma daha görmedim.

MOTORU ALACAK ARKADAŞLARA NOT: KARDEŞİM AKLINIZ VARSA UZAK DURUN. RKS BLACKSTER 250'NİN HER YERİ HATAYLA DOLU VE FİRMA GRAM YARDIMCI OLMUYOR. İNŞALLAH İSTANBUL FUARINDA KARŞILAŞIRIZ RKS İLE...

Motorun tanıdım videosunu bu gün çekmeyi planlıyorum. Yaşadığım her türlü sıkıntıyı orda da anlatacağım. Linkini bugün atarım buraya. Herkese iyi forumlar dostlar.

300 km falan gittim problem yok yazmışsın dostum niye geri gönderiyorsun ki ? Arıza verdi mi tekrardan ?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
300 km falan gittim problem yok yazmışsın dostum niye geri gönderiyorsun ki ? Arıza verdi mi tekrardan ?

Yok hacım arıza vermedi ama biraz genele baktığımızda vermeyecek anlamına da gelmiyor ki. Motor fabrikadan geldiğinde bi sevinçle aldım motoru oh be problem yok diye. Uzun yola bi çıktım yine arıza verdi... Fabrikadan arızalı gelmiş üstüne ben videosunu çekip fabrikaya atmışım üstüne bana "geri gönder tekrar inceleyecez kararı ona göre verecez" diyorlar... Ben kızmayayım da kimler kızsın ki?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Yok hacım arıza vermedi ama biraz genele baktığımızda vermeyecek anlamına da gelmiyor ki. Motor fabrikadan geldiğinde bi sevinçle aldım motoru oh be problem yok diye. Uzun yola bi çıktım yine arıza verdi... Fabrikadan arızalı gelmiş üstüne ben videosunu çekip fabrikaya atmışım üstüne bana "geri gönder tekrar inceleyecez kararı ona göre verecez" diyorlar... Ben kızmayayım da kimler kızsın ki?

Bırak gitsin dostum belki değiştirp gödnerirler senden başka alanlarda vardır illaki onlarda problem olsa denk gelirdik burada senin azizliğin diyelim umarım bu gidişinde çözüme kavuşursun gerçi şuan yok diyorsun ama yinede gönder sezon tam açılmadan bi tekrar incelesinler.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Bir telefon daha aldım. Bu sefer müdür yardımcısından...
Daha mantıklı bir dille açıkladı durumu. Kısaca " İade de alsak, değiştirsek de ya da aynen geri de göndersek motora son kez bakmak ve incelemek durumundayız. " dedi.
Yarın tekrar arayıp Antep sefer gününü söyleyecekmiş.
Bi yanım yine motorsuz kaldık gidecek gelmeyecek diyor...
Diğer yanım gitsin bi ihtimal iyi bi haber alırım diyor...

Yine bi bekleyiş olacak. Haberleri aldıkça iletirim dostlar...
NOT: Resmen derdimi döker oldum buraya...
NOT2: İstanbul Fuarında görüşelim, orda olan dostlarla. (25i yani cumartesi ordayım.)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ben senin motora özel bir üretim hatası olduğuna inanıyorum, yurt dışı sitelerine baktın mı, blackster orada da sorunlumuymuş?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Ben senin motora özel bir üretim hatası olduğuna inanıyorum, yurt dışı sitelerine baktın mı, blackster orada da sorunlumuymuş?

Valla ne yalan söyliyim araştırmadım hocam. Daha doğrusu motordaki hatanın ne olduğunu bilmiyorum. Araştıracak bi materyal yok elimde.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Egzozda nasıl bir oynama yaptın? Ben bakayım şimdi yurt dışında durum nasılmış:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

My cruiser cuts off while riding?
hello all, i have a keeway blackster 250 cruiser, its new, only on 1000 km, the other day i was on a country road and almost out of fuel till i found a gaz... show more
2 answers · Motorcycles
Answers
Did you pump diesel fuel into the tank instead of gasoline?
JetDoc · 2 years ago
Comment 0 0
Check the plug is blocked or damaged the problem will be solve.
Md. Enamul Haq · 2 years ago
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Egzozda nasıl bir oynama yaptın? Ben bakayım şimdi yurt dışında durum nasılmış:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

My cruiser cuts off while riding?
hello all, i have a keeway blackster 250 cruiser, its new, only on 1000 km, the other day i was on a country road and almost out of fuel till i found a gaz... show more
2 answers · Motorcycles
Answers
Did you pump diesel fuel into the tank instead of gasoline?
JetDoc · 2 years ago
Comment 0 0
Check the plug is blocked or damaged the problem will be solve.
Md. Enamul Haq · 2 years ago

İki egzozda da ikişer delik var ön kapakta hocam sadece.
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
25 i oradayım. Görüşelim kader ortağım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

Motorla geleceğim muhtemelen. Bakarız birlikte benimkine de.
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
15
hocam motorun satış fiyatı resmi olarak 11.300 den 13078TL oldu 78 TL ne lan diye sorucak olursan inan bende anlam verebilmiş değilim. Şuan motoru 12000Tl ye satıyorlar sahibindene bak sıfır olarak zaten fiyatlar yazıyor. Ama derim ki bu motoru alma. Fiyasko. 13bin tl istedikleri motor 2017 değil ellerindeki kalan motorları kakalamaya çalışıyorlar. Sanki motorun bütün arızalarını gidermişler tekrar üretmişle busefer 13bintlye satıyorlar birde 78TL si var. Ben alacktım vazgeçtim. Şuan farklı motorlara yöneldim. Daelim daystar bakabilirsin.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Bir telefon daha aldım. Bu sefer müdür yardımcısından...
Daha mantıklı bir dille açıkladı durumu. Kısaca " İade de alsak, değiştirsek de ya da aynen geri de göndersek motora son kez bakmak ve incelemek durumundayız. " dedi.
Yarın tekrar arayıp Antep sefer gününü söyleyecekmiş.
Bi yanım yine motorsuz kaldık gidecek gelmeyecek diyor...
Diğer yanım gitsin bi ihtimal iyi bi haber alırım diyor...

Yine bi bekleyiş olacak. Haberleri aldıkça iletirim dostlar...
NOT: Resmen derdimi döker oldum buraya...
NOT2: İstanbul Fuarında görüşelim, orda olan dostlarla. (25i yani cumartesi ordayım.)

Gayet mantıklı bi açıklama yapmışlar ki zaten motorun gelmeden sen onları fuarda görürsün bizzat görüşürsün :) @Polo34 abimiz haklı senin motora has bir üretim hatasıdır heralde oda değişimle giderilir inş.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
hocam motorun satış fiyatı resmi olarak 11.300 den 13078TL oldu 78 TL ne lan diye sorucak olursan inan bende anlam verebilmiş değilim. Şuan motoru 12000Tl ye satıyorlar sahibindene bak sıfır olarak zaten fiyatlar yazıyor. Ama derim ki bu motoru alma. Fiyasko. 13bin tl istedikleri motor 2017 değil ellerindeki kalan motorları kakalamaya çalışıyorlar. Sanki motorun bütün arızalarını gidermişler tekrar üretmişle busefer 13bintlye satıyorlar birde 78TL si var. Ben alacktım vazgeçtim. Şuan farklı motorlara yöneldim. Daelim daystar bakabilirsin.

78 Tl'yi ciddiye almamak lazım geri kalanıda dolar farkıdır hemen hemen o meblaya denk geliyor maalesef
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Sırf tasarımına o para verilebilir bir model @Boreassix sıkıntı yaşamasaydı motor çok satılacaktı hatta epeyi süre herkes bekledi motoru umarım ileriki zmanlarda hak ettiği değeri alır.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Almayı düşündüğüm bir motosiklet ti fakat ya bende aynı sorunları yaşarsam diye korkuyorum

Alan başka arkadaşlarda var geçmiş sayfalarda fotoğraf bile paylaşılmış onlarda böyle bi arıza yaşanmadı diğer arkadaşlarında dediği gibi bro'nun şansına arızalı motor çıkmış ki kendiside yazdığına göre sn son firmanın müdürü aramış halledecez diye. hiç bir marka yeni çıkardığı bir modeli ortada bırakmaz ki blackster dünya genelinde farklı model isimleri ile satılan bi motor.
 
Katılım
19 Şub 2017
Mesajlar
3
dostlar olaya bir nokta koyalım artık daelim mi rks mi? bir ay içinde alıcam artık kafama takılsın istemiyorum, karar veremedim bir türlü
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
dostlar olaya bir nokta koyalım artık daelim mi rks mi? bir ay içinde alıcam artık kafama takılsın istemiyorum, karar veremedim bir türlü

arada 500 lira gibi bi fiyat fakrı var çok önemli bi miktar değil ama yakışıklılık olarak blackster çok artı gördü herkes tarafından özellik desen yine fark yok blackster mantıklı olan tabi karar senin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst