RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Fuarda Blackster'ın olduğu yerdeki görevli arkadaşla konuşmuştum biraz. Kronik sorunlarını falan sordum, bu arkadaştan bahsettim, sıkıntı çekenler var gibi vb. Görevli arkadaş şöyle dedi, " Yav tabi şimdi kronik sorunlar var, yok değil ama biz onları çözüyoruz, sıkıntı olmuyor, hallediyoruz yani" ...

Görevli arkadaş bayi falanmıydı yoksa bizzat antepten gelen yetkililer mi ? İlginç bi cvp olmuş sanki hani yalan söylememişte kullanıcıyı da ikna etmemiş gibi
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
121
Görevli arkadaş bayi falanmıydı yoksa bizzat antepten gelen yetkililer mi ? İlginç bi cvp olmuş sanki hani yalan söylememişte kullanıcıyı da ikna etmemiş gibi

Bilmiyorum. Motosikletin başında bekliyordu, görevli kartı ve logolu tişörtü vardı :)
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
@Rulling hacım hala varım :) Arkadaşlar son zamanda bilerek yazmadım motorun fabrika durumunun sonuçlanmasını bekliyordum şimdi sizlere baştan sona herşeyi anlatacam.
Fuardaa klübümle beraber rks yi ziyaret ettik. Orda da durumun ne olduğunu söylemediler ben direk birinci ağızdan sorunları ilettim müdür yardımcısına.
Orda söylenen şuydu... Sizi bu motordan zarar ettirmeyecez problerler çözülecek merak etmeyin dendi.
Motoru 10 gün içinde gönderecez dediler bugün 19. Gün ve sonuç geldi...
Motoru test ettiklerini ve bi hata bulamadıklarını (videoya rağmen) ve motoru olduğu gibi geri göndereceklerini ama bir kez daha bi sıkıntı çıkarsa iade sözü verdiklerini iletti müdür yardımcısı.
Birincisi, iade için kaç kere daha hata verecek motor yani motor üstünde ölmem mi gerekiyor paramı geri vermeleri için...
İkincisi, motorun detaylı şekilde hatalarını ve yaşadığım sıkıntıları anlattığım bir video hazırlıyorum. Bunun linkini de sizlerle paylaşırım zaten...
Üçüncüsü servis konusunda da fabrika konusunda da sizi tatmin eden cevaplar vermiyor. Sadece bekletip sizi oyalamaktan ibaret yaptıkları tüm haraketler.
Sonuç olarak 10.550 lirayı çöpe atmaya hazırım şu an. Buna gözüm yiyor artık. Tüm sorularınıza açığım artık. Motor gelse de gelmese de umrumda değil. Tekrar bilgilendirme yaparım burdan aranızdan kopmamaya çalışacam dostlar. Herkese iyi forumlar.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
@Rulling hacım hala varım :) Arkadaşlar son zamanda bilerek yazmadım motorun fabrika durumunun sonuçlanmasını bekliyordum şimdi sizlere baştan sona herşeyi anlatacam.
Fuardaa klübümle beraber rks yi ziyaret ettik. Orda da durumun ne olduğunu söylemediler ben direk birinci ağızdan sorunları ilettim müdür yardımcısına.
Orda söylenen şuydu... Sizi bu motordan zarar ettirmeyecez problerler çözülecek merak etmeyin dendi.
Motoru 10 gün içinde gönderecez dediler bugün 19. Gün ve sonuç geldi...
Motoru test ettiklerini ve bi hata bulamadıklarını (videoya rağmen) ve motoru olduğu gibi geri göndereceklerini ama bir kez daha bi sıkıntı çıkarsa iade sözü verdiklerini iletti müdür yardımcısı.
Birincisi, iade için kaç kere daha hata verecek motor yani motor üstünde ölmem mi gerekiyor paramı geri vermeleri için...
İkincisi, motorun detaylı şekilde hatalarını ve yaşadığım sıkıntıları anlattığım bir video hazırlıyorum. Bunun linkini de sizlerle paylaşırım zaten...
Üçüncüsü servis konusunda da fabrika konusunda da sizi tatmin eden cevaplar vermiyor. Sadece bekletip sizi oyalamaktan ibaret yaptıkları tüm haraketler.
Sonuç olarak 10.550 lirayı çöpe atmaya hazırım şu an. Buna gözüm yiyor artık. Tüm sorularınıza açığım artık. Motor gelse de gelmese de umrumda değil. Tekrar bilgilendirme yaparım burdan aranızdan kopmamaya çalışacam dostlar. Herkese iyi forumlar.

@boreassix kardesim, Basina gelen pismis tavugun basina gelmemistir. Bu ulkede para kolay kazanilmiyor malesef. Nacizane tavsiyem Motorun gelsin incele, ayni sorunun devam ediyorsa gotur servis e birak. Servis kabul (teslim) formu talep et vermezlerse ki vermek zorundalar durumu belirten bir tutanak hazirla. senin ve bir tanigin imzasi olsun. Anladigim kadari ile elinde arizaya ait delillerde var. En kotu guzel bir dilde yazilmis dava dilekcesi ile 350-400 TL maliyetli tuketici mahkemesine basvurmana bakar. Sonrasinda onlar dusunsun sen arkana yaslan.
Sayet bu yontemi uygulamak istersen yardimci olurum zira elini kuvvetlendirecek birçok detay var.
Saglicakla...
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
@boreassix kardesim, Basina gelen pismis tavugun basina gelmemistir. Bu ulkede para kolay kazanilmiyor malesef. Nacizane tavsiyem Motorun gelsin incele, ayni sorunun devam ediyorsa gotur servis e birak. Servis kabul (teslim) formu talep et vermezlerse ki vermek zorundalar durumu belirten bir tutanak hazirla. senin ve bir tanigin imzasi olsun. Anladigim kadari ile elinde arizaya ait delillerde var. En kotu guzel bir dilde yazilmis dava dilekcesi ile 350-400 TL maliyetli tuketici mahkemesine basvurmana bakar. Sonrasinda onlar dusunsun sen arkana yaslan.
Sayet bu yontemi uygulamak istersen yardimci olurum zira elini kuvvetlendirecek birçok detay var.
Saglicakla...

Eyvallah hacım çok teşekkür ederim. Ama tüketici mahkemesi 2000 tl nin üstündeki ürünlerle ilgilenmiyor. 2000 tl üstüne direk mahkeme bakıyor. Motor bi gelsin kontrol edeyim gerisi Allah kerim artık.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
Eyvallah hacım çok teşekkür ederim. Ama tüketici mahkemesi 2000 tl nin üstündeki ürünlerle ilgilenmiyor. 2000 tl üstüne direk mahkeme bakıyor. Motor bi gelsin kontrol edeyim gerisi Allah kerim artık.

Bende mahkemeden bahsediyorum zaten :)
hakem heyeti 2000 e kadar 2000 ustu direk mahkeme
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
121
Tüketici mahkemesi diyince sen kafa direk oraya gitti benim :D

Hocam tabi ki yine mahkemeye gidin ancak blackster 250 ile ilgili video resmen piyasada yok. Sorunlarınızı anlattığınız video, bu modeli araştıranların direk karşısına çıkar. Yetkililerde bunu pek istemez bence =) O videoyu kaldırmanız için baya bir ilgilenirler. :wiinkk:
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Hocam tabi ki yine mahkemeye gidin ancak blackster 250 ile ilgili video resmen piyasada yok. Sorunlarınızı anlattığınız video, bu modeli araştıranların direk karşısına çıkar. Yetkililerde bunu pek istemez bence =) O videoyu kaldırmanız için baya bir ilgilenirler. :wiinkk:

Bro videoyu zaten yayınlayacam kurgusunu bitiremedim bi oturup ama videoyu yayınlama sebebim fabrikayı zor durumda bırakıp tehdit etmek falan değil, insanlar ben gibi cruiser 250nin kalitesine kanıp blackster daha iyidir heralde düşüncesiyle gidip para verip almasınlar şu motoru. şurda sizler biliyorsunuz ne kadar sıkıntı yaşadım hala daha da yaşamaya devam ediyorum :(
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Abim bu motoru almayı düşünüyordu seni anlattım @bro oda üstüne araştırdı vs. firmayla görüştüğünde senide anlatmış adamlara adamlar demişki motoru arızalıydı ve servise geldi gerekli ekibimiz müdahaleyi yaptı ve 500 küsür km boyunca test ettiler şuan için bir arızan olmadığını belirtmişler abime. bu gerçek mi 500 km yol yaptımı senin motorun adamların elinde. Firmayı veya motoru savunmuyorum ama böylede bir bilgi var ortada. Bir ikincisi adamlar kendi merkez servisine aldırıyorlar ise biz ürünümüzün arkasındayız diyorlar bugün genelleme ile baktığında rks kalitesine yakın mondial var ama mondial fabrikaya motor geri almıyor bizzat yaşadım bunu
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Abim bu motoru almayı düşünüyordu seni anlattım @bro oda üstüne araştırdı vs. firmayla görüştüğünde senide anlatmış adamlara adamlar demişki motoru arızalıydı ve servise geldi gerekli ekibimiz müdahaleyi yaptı ve 500 küsür km boyunca test ettiler şuan için bir arızan olmadığını belirtmişler abime. bu gerçek mi 500 km yol yaptımı senin motorun adamların elinde. Firmayı veya motoru savunmuyorum ama böylede bir bilgi var ortada. Bir ikincisi adamlar kendi merkez servisine aldırıyorlar ise biz ürünümüzün arkasındayız diyorlar bugün genelleme ile baktığında rks kalitesine yakın mondial var ama mondial fabrikaya motor geri almıyor bizzat yaşadım bunu

Aynen bilgi doğru kardeşim eski sayfalarda da yazmış olmam lazım yanlış hatırlamıyorsam. 500 km yol yaptılar sonrasında antalyadan motoru getirirken videosunu attığım hatayı yaşadım.
Şimdi de tekrar bi 500 km bindiklerini söylüyorlar ve sayacı değiştirip sıfır km olarak göndereceklerini, garantinin ise sıfırdan başlayacağını ilettiler. Bakalım motoru gönderecekler geri, ne olacak bilmiyorum.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Aynen bilgi doğru kardeşim eski sayfalarda da yazmış olmam lazım yanlış hatırlamıyorsam. 500 km yol yaptılar sonrasında antalyadan motoru getirirken videosunu attığım hatayı yaşadım.
Şimdi de tekrar bi 500 km bindiklerini söylüyorlar ve sayacı değiştirip sıfır km olarak göndereceklerini, garantinin ise sıfırdan başlayacağını ilettiler. Bakalım motoru gönderecekler geri, ne olacak bilmiyorum.

Ben olaya biraz daha farklı bakıyorum sende söylemişsin zaten müdür tekrar arıza yaşadığın zaman iade alacağı sözünü vermiş ama birde firma açısından düşün iade alır ise ürettiği motorun servisini yapamıyor gibi görünmez mi ? Dediğine göre 1.000 km gibi bir yol yapmışlar motor ellerinde eskiyecek artık bi arızası olsa çözmezler mi ? Madem çözemiyorlar niye 2 defa masraf edip antalya'dan antepe getirtiyorlar. Al biraz daha kullan bence ve motorundan soğuma görünüş olarak çok harika bi tasarıma sahip senin dışında alan arkadaşlar illaki vardır bi arızası olsa onlarda hakkını ararlardı şikayetvar forum veya farklı kanallarda ama ben rastlamadım. Umarım arıza gerçekten yoktur ve gönül rahatlığı ile kullanırsın motorunu

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

yani anlatmak istediğim kronik olan bir arıza değil bu olsaydı başkalarıda çıkardı yada yurtdışı sayfalarında youtube'de rahatlıkla arızaya rastlardık sende hepimizden çok araştırmışsındır var mı bulduğun bi kronik arıza
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Ben olaya biraz daha farklı bakıyorum sende söylemişsin zaten müdür tekrar arıza yaşadığın zaman iade alacağı sözünü vermiş ama birde firma açısından düşün iade alır ise ürettiği motorun servisini yapamıyor gibi görünmez mi ? Dediğine göre 1.000 km gibi bir yol yapmışlar motor ellerinde eskiyecek artık bi arızası olsa çözmezler mi ? Madem çözemiyorlar niye 2 defa masraf edip antalya'dan antepe getirtiyorlar. Al biraz daha kullan bence ve motorundan soğuma görünüş olarak çok harika bi tasarıma sahip senin dışında alan arkadaşlar illaki vardır bi arızası olsa onlarda hakkını ararlardı şikayetvar forum veya farklı kanallarda ama ben rastlamadım. Umarım arıza gerçekten yoktur ve gönül rahatlığı ile kullanırsın motorunu

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

yani anlatmak istediğim kronik olan bir arıza değil bu olsaydı başkalarıda çıkardı yada yurtdışı sayfalarında youtube'de rahatlıkla arızaya rastlardık sende hepimizden çok araştırmışsındır var mı bulduğun bi kronik arıza

Hacım sonuna kadar haklısın ama bu kadar sıkıntı yaşadım motora binemedim bi sezonum boşa gitti hepsini geçtim canıma kast etti motor hepsini defalarca yazdım zaten eski sayfalarda. Motorun görünüşü vs efsane sonuna kadar haklısın. Kronik sorun olarak da direk fabrikanın dediği de şuydu bana. Bu motorlarda bi statör problemi oldu sizin motorda da cruiser 250 statörü göndermişiz o da uyum sağlamadığından bütün devrelere kablolara zarar vermiş hepsini değiştirdik şimdi hiçbir problemi yok dendi. İnanıyorum da dediklerine problem yok ama bu statörün problemli olduğu belli cruiser 250 nin statörüyle de uyum sağlamadığı belli bana niye sıkıntı çıkartacak parça gönderiyorlar. Onu da geçtim fabrikada çalışan yedek parça işlerine bakan arkadaşı eğitime göndermiyor musunuz? Bu adam beynin ne olduğunu bilmiyor. Bunu da yaşadım. Aradık beyin istedik ilk problem olduğunda abi beyin neye benziyo dedi adam. Komik geliyo bunlar bana yani tamam kendi şanssızlığım diyecem de motora binemedim bile adam akıllı neyin yolda bırakması bu... mevzu böyle olunca da gerilip soğuyorum haliyle bende. Durum böyle hacım.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Sorun bizim fabrikanın ne hikmetse yanlış stator takmasıymış diyorsun, bir arıza daha olursa iade garantisi var demişler, bas git gezmeye bir arkadaşınla:) inşallah sorunsuz binersin, senden sonra bu motoru yeni aldım diyen biri burada çıkmadı:)
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Sorun bizim fabrikanın ne hikmetse yanlış stator takmasıymış diyorsun, bir arıza daha olursa iade garantisi var demişler, bas git gezmeye bir arkadaşınla:) inşallah sorunsuz binersin, senden sonra bu motoru yeni aldım diyen biri burada çıkmadı:)

Öyle yapacam zaten geldiğinde bi sağlam uzun yola çıkıp iyice bir test edecem. Hayırlısı artık...
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
senden sonra bu motoru yeni aldım diyen biri burada çıkmadı:)

Katiliyorum. Benim de vazgecme nedenim boreassix yasadigi sorundan ziyade, firmanin yetersiz kalmasiydi. Bu motor ile ilgili arastirma yapanlarin ilk bakacaklari adres burasi ve burada yazilanlar eminim ki bir cok kisinin fikrini degistirmis ve de degistirecektir.
Firma yetkililerinin bu basligi okumasi temennisi ile...
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Katiliyorum. Benim de vazgecme nedenim boreassix yasadigi sorundan ziyade, firmanin yetersiz kalmasiydi. Bu motor ile ilgili arastirma yapanlarin ilk bakacaklari adres burasi ve burada yazilanlar eminim ki bir cok kisinin fikrini degistirmis ve de degistirecektir.
Firma yetkililerinin bu basligi okumasi temennisi ile...

Bu sayfayı özellikle takip ediyorlar artık bro. Benden rica etti adamlar forumdaki yazılanları okuduk, motorun durumu çözülene kadar yazmazsanız birşeyler seviniriz diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst