Rizeden selamlar :) yeniyim

Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
0
Merhaba abilerim ablalarım ve kardeşlerim bende aranıza yeni katıldım. Rize de yaşıyorum malûm karadeniz bölgesinin hava koşullarını bilen bilir :) yazın ortasında bile hafta da en az 1 gün yağmur yağar. Neyse ilk motorumu "kanuni s170t" yaklaşık 2 ay önce aldım. Moturu ilk aldığım gün arkadaşların gazıyla ilk kazayı yaptık. olayın kötü yanı hiçbir koruma ekipmanı yoktu. İki üç sıyrıklarla atlattık :)) Bol virajlı, bol kasisli ve bozuk yollarıyla dolu bir köyde yaşıyorum. Motor kullanmadığım zamanlarda hep stresli ve gergin oluyorum :)
Konudan konuya atladım kusuruma bakmayın aranıza katıldığıma memnun oldum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst