Rize MT iş başında : Pokut Yaylası Gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Yaylaların yaylası Pokut Yaylası
Bu gün hava aşağılarda bozuktu
bulutlar aşağıda
normalde aşağılarda piknik gezisi yapacaktık
ufak bi değişiklik olduğundan Pokut'a çıkalım dedik (dedim)
e madem bulutlar aşağıda o zaman 2000li rakımlarda hava açıktır felsefesi ile yola çıktık
ta ki öyle oldu
zor bi geziydi
yollar ne hale gelmiş öyle
taşların üzerinde gittik resmen
58 tane viraj,taşlar, çakıllar, çukurlar tümsekler
geldiğimizde şükür namazı kıldım o derece

Neyse işte fotoğraflar:



Ayder yol ayrımında buluşuyoruz, İlyas hoca ve eşi, en sol taraftaki de benim eşim





Şu levhalarda görünen yere çıkacağız





Gökhan da geldi, hazırız






Çamlıhemşinden sonra mola veriyoruz, hava açtı resmen






Taşkemer köprüde bir kaç foto alıyoruz





katılıyoruz






en sevdiğim taşkemer köprü burası






demir atlılarımız aşağıda






Burası o kadar yüksek ki , dereye bakmaya cesaret edemiyoruz, biz de böyle fotoğraf çekiyoruz :)



























Yukarı tırmanmaya başladık, pokut yolu Şenyuva köyünden sola tırmanan yol, 13 km tırmanacağız








yollar o kadar kötü ki, 3 km de bir mola veriyoruz, zaren hava sıcak, montlar yaktı resmen





İlyas hoca tripot niyetine birşeyler hazırlarken :)






yine mola, aralarda fotoğraf alamadık, ama videomuz var, o İlyas hocada, şimdilik yok





İşte vardık Pokut'a, rüya gibi bi yer, kaç kez geldim, hala keyif alıyorum her gelişimde




Birkaç fotoğraf alıp yemek yemek için burada bir pansiyona gideceğiz

























Bir selfie 'dir aldı başını gidiyor :) nasıl da gerçekçi bir çakma selfie çektik ama :)






ne kadar çok fotoğraf almışız ya :)












































Birbirimizi çekiyoruz değişik kombinasyonlarda :)



















demir atlılarımız arkada Sal yaylasına karşı






motorları bırakıp pansiyona doğru gidiyoruz






Buralarda bi yerde olması lazımdı ama :)















Bulduk ama kapalıymış, aç kaldık :) geri dönüyoruz :salut:






Ama şu manzaraya bakar mısınız , maşallah deyin :)












Aşağıya doğru inmeden bulutlar üzerindeyken fotoğraf alıyoruz














İlyas hocadan yine sabitleme çalışmaları :)






Bundan sonra yer yer mola verip iniyoruz , beton yola indiğimizde aşağısı otoban gibi geliyor tabi, e açlık da var, bizi kimse durduramaz :)



















































İlyas hoca tepe kamerasını açıyor, bundan sonra bir bölüm yine videomuz var ama onlar sonra :)





Aşağıdaki bulutların içine gireceğiz birazdan



















Bizi izlediğiniz için teşekkürler, diğer gezilerde görüşmek üzere



Diğer Pokut yaylası gezilerim için :

http://www.motosiklet.net/forum/etk...flar-rize-yaylasidir-muhtesem-manzaralar.html

http://www.motosiklet.net/forum/etk...si-beni-ozlemisti-ben-de-onu-ozlemlestik.html

http://www.motosiklet.net/forum/etk...-denizi-muhtesem-manzaralar-01-06-2011-a.html

http://www.motosiklet.net/forum/etk...-bir-motor-iki-kisi-super-kis-manzaralar.html
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
adamın canı dağ taş toprak en güzeli temiz hava çekiyor yapmayın böyle...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
çok harika bir gezi olmuş,beğenerek zevkle izledim, çok eğlenmişe benziyorsunuz,diğer motorcu arkadaşlarıda tebrik ediyorum,güzel ,çok güzel bir gezi olmuş emeğine yüreğine sağlık saygılar kardeş...
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
İyi geziyorsunuz maaşallah,Allah neşenizi bozmasın,
O görünen bulutmu sismi ben pek anlayamadım ama:silent:Kaç metreye çıkıyorsunuz,bilginiz varmı
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
İster resimler olsun,ister manzara olsun çok şahane bir gezi yapmışsınız.
Elinize,yüreğinize, tekerinize sağlık.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
artık evli barklı adamsın..
hadi bekar gitde gezi fotolarını görelim...:pl::queen::queen:

helal olsun yeğenime,helal olsun hepinize...:cat:
bizde burada asfalt,kamyon duman gürültü v.s koşturalım duralım,önemli değil...:joker::flower:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
eyy gidi Rize eyyyy.. hayatımda yaşamak istediğim tek yer o yaylalar.. resimler için teş. ederim hasretimi giderdiniz birazda olsa.. tekerinize sağlık
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Dostum harika bir gezi olmuş. Bu fotoğrafları bizimle paylaşa paylaşa bizi zorla motora bindirip Ankara'dan Rize'ye getirteceksin. Yoldan çıkarıyorsun valla insanı :thumleft:
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
143
Çok güzel bir gezi olmuş, 7 yıl Rizede görev yaptım neredeyse çıkmadığım yaylası kalmadı, sayenizde bir daha görmüş oldum oradayken hep tayinimin çıkmasını bekledim ama fotoğrafları görünce ne kadar çok özlediğimi anladım.
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Arkadaşım eline sağlık. Özellikle arkada karlı dağlar olan fotolarda flaş kullanırsan önceki cisimler çok daha net çıkar.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
herkese çok çok teşekkür ederim, ayrıntılı cevap yazacağım, şu an vaktim yok, sağolun
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel geziydi .Özellkle okadar saat o güzelim yollarda(!) tırmandıktan sonra yaylada açık restorant bulamayıp aç aç geri dönmek paha biçilmezdi :p

Şaka bir yana eglenceli ve muhteşem manzaraları olan bir geziydi. Öyleki zirveye çıkınca 3-5 dk. parelelimizde duran karlı daglara melül melül bakmaktan kendimi alamadım. :)

İyi dilekleriniz tşk. arkadaşlar.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Tebrik ederim çok güzel bir gezi olmuş
Rabbim tekerinize taş değirmesin
Eşlerinizden ayırmasın inşallah :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
İyi geziyorsunuz maaşallah,Allah neşenizi bozmasın,
O görünen bulutmu sismi ben pek anlayamadım ama:silent:Kaç metreye çıkıyorsunuz,bilginiz varmı

o görünenler bulut, rakım 2100 civarı, bu aralar buralarda hava hep böyle, aşağısı bulut, yukarılar açık
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Gün sayıyorum buraları görmek için :)

Şeyi sorayım, yayla yolu fotoğrafta gözüktüğü gibi taşlık mı yoksa o görünen yerler iyi olan yerler mi ? Bi de siste inmek sıkıntı yarattı mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst