[RiZe MT] ELiNT'in Motor bakımı ve Trabzon Gezimiz

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet bugün Gökhan'ın Lasikleri yağı ve filtreleri geldi, güzelcene bakımını yaptırdık :) Sonrasında da bi gezelim deyip Trabzon'a gidiverdik :)

Cok ahım şahım Fotolar cekemedik, cünkü motoru özlemiştik ve durmaya fırsatımız olmadı :)

Gökhan sanki benim motoru sürecekmiş gibi :)














Benim motorun Debriyaj ayarını da yaptırıyoruz :)






Gökhan ısınmaya calısıyor :)








Gökhan da Supersporta sarmaya basladı galiba :p








































SAYGILAR :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
eh işte idare eder:p
bensiz güzel fotoğraf yakalayamazsınız siz:cherry:
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
Süper Bİ TUrlama Yine :) SS Hyo 250R Kimin :)

gt 250 r benim kujumax


eh işte idare eder
bensiz güzel fotoğraf yakalayamazsınız siz

fusuy sende artik bi rize disina cikta yuzunu gorelim birader 10 kere bulustuk diger arkadaslarla seninle bir gezi yapamadik gerci sen simdi cektin cross motoru daha asfaltla isim olmaz diyosundur ama kacis yok havalar duzelince :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu gezimiz idare ederdi, siz bir de şimdi acacağım geziye bakın :)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Naked 250 kimin metzellerleri kaç paraya aldınız merak ettim :)
Güzel gezi biz de geçen benzerini yaptık :cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
fusuy sende artik bi rize disina cikta yuzunu gorelim birader 10 kere bulustuk diger arkadaslarla seninle bir gezi yapamadik gerci sen simdi cektin cross motoru daha asfaltla isim olmaz diyosundur ama kacis yok havalar duzelince :p

Ben de sizinle tanışmak istiyorum ama bi türlü fırsat olmadı. Trabzon gezileri olduğu zaman ben ya yaylalarda oluyorum ya da işim çıkıyor. havalar ısınınca dağ da yapacam asfalt da. sıkıntı yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:39 ----------

Bu gezimiz idare ederdi, siz bir de şimdi acacağım geziye bakın :)

ne gezisi olabilecek ki, "asfaltta cakalaz maceraları":queen:
merakla bekliyorum ama bi yandan da kekliyorsun gibi geliyor bizi:p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İyi dilekleriniz için çok sagolun arkadaşlar.Aslında planlı programlı bir gezi degildi. Motosikletin bakımı ve lastik degişimi yapıldıktan sonra Trabzon'a gitmeye karar verildi.

Bu arada cakalaz'ın neden Trabzon'da ısrar ettigini ancak oraya varınca anladım :)
Naked 250 kimin metzellerleri kaç paraya aldınız merak ettim :)
Güzel gezi biz de geçen benzerini yaptık :cat:

480TL'ye aldım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst