- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Evet bugün Gökhan'ın Lasikleri yağı ve filtreleri geldi, güzelcene bakımını yaptırdık
Sonrasında da bi gezelim deyip Trabzon'a gidiverdik 
Cok ahım şahım Fotolar cekemedik, cünkü motoru özlemiştik ve durmaya fırsatımız olmadı
Gökhan sanki benim motoru sürecekmiş gibi







Benim motorun Debriyaj ayarını da yaptırıyoruz



Gökhan ısınmaya calısıyor




Gökhan da Supersporta sarmaya basladı galiba




















SAYGILAR
Cok ahım şahım Fotolar cekemedik, cünkü motoru özlemiştik ve durmaya fırsatımız olmadı
Gökhan sanki benim motoru sürecekmiş gibi







Benim motorun Debriyaj ayarını da yaptırıyoruz



Gökhan ısınmaya calısıyor




Gökhan da Supersporta sarmaya basladı galiba




















SAYGILAR
Moderatör tarafında düzenlendi: