RHON LH 150 vs ZEALSUN ZS150-19

Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
selamun akeykum motorsever dostlar ismim hüseyin 6 senelik zn 125 nostalji scooter sahibiyim. adana da yaşıyorum. vitesli bir chopper tarzına gecmek istiyorum bütceme en uygun iki motorsiklet buldum ilanlarda. birisi RHON LH 150 diye bir marka internette araştırdıgımda hic bir bilgi bulamadım. daha once duyan goren kulllanan oldu mu ? yedek parça tedarik olayı çok sıkıntı olur mu ? satıcı küba ve regal marka motorların yedek parcalarının uyumlu oldugunu söyledi.
ikinci motor ise zealsun zs 150-19 bu da aynı şekilde türkiyeden distributorlüğünü çekmiş bir markanın yağ sogutmalı 150 cc bir chopperı. bunun satıcısı ise motor aksamında yedek parca sıkıntısı olmadıgını ama grenaj olarak parça teminin zor oldugunu soyledi. sizce bu iki motor arasından hangisini tercih etmeliyim
şimdiden cevaplar için sabırsızlanıyor ve teşekkür ediyorum
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Hiçbirisi!
Zealsin 150-19 yağ soğutmalı değil ki. Uydurma bir radyatör görüntüsü var.
Çift silindir ve en az 250cc alın bence.
Zangır zangır titreyen bu kalitesiz motorlardan tiksindim resmen.
Rks, lifan ledow ya da daha yüksek bütçeyle hyosung gv 250
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Hiçbirisi!
Zealsin 150-19 yağ soğutmalı değil ki. Uydurma bir radyatör görüntüsü var.
Çift silindir ve en az 250cc alın bence.
Zangır zangır titreyen bu kalitesiz motorlardan tiksindim resmen.
Rks, lifan ledow ya da daha yüksek bütçeyle hyosung gv 250

zealsun zs 150-19 kullandım. ÇALIŞAN YAĞ RADYATÖR SİSTEMİ VAR. UYDURMAYIN.
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
bunların yerine mondial vulture 150 mr alsanız çok daha iyi olur diye düşünüyorum
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
zealsun zs 150-19 kullandım. ÇALIŞAN YAĞ RADYATÖR SİSTEMİ VAR. UYDURMAYIN.

Biraz nazik olmayı deneyin.
Velev ki şaşırıp bunu yazdım, düzeltmenin ve uyarmanın da bir adabı var..
Bir eğitimci olarak, eğitimci birinden beklemezdim..
Baştan sona civataları dökülen, zangır zangır titreyen, uydurma sistemli bu motoru tavsiye mi ediyorsunuz?!
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
RHON LH 150 a baktım da hiçbişi yok nette, letgo da 6bin tl'e satılıyor.

bütçeniz 6 bin tl ise regal raptor , sl150 , mondial sentor modellerine bakın en olmadı.

ancak bütçeyi arttırabilirseniz daha iyi olur.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
150-19 kullanan grubun üyesiyim :) çatalca yollarını az dolaşmadık 7-8 motor. Şuan sadece Murat abi de kaldı 1 tane maşallah çiçek gibi bakar motoruna.
150cc yağ soğutmalı motora sahiptir. Yağ soğutması gayet güzel çalışır. Bütün çinli akrabaları gibi farklı motorların uydurulmuş halleridir. Grenajını bulmak artık imkansızdır.
Bu saatten sonra almak mantıklımı dersen yok derim.
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Biraz nazik olmayı deneyin.
Velev ki şaşırıp bunu yazdım, düzeltmenin ve uyarmanın da bir adabı var..
Bir eğitimci olarak, eğitimci birinden beklemezdim..
Baştan sona civataları dökülen, zangır zangır titreyen, uydurma sistemli bu motoru tavsiye mi ediyorsunuz?!

Uydurmayın dedim, bunun neresi nazikliğe sığmaz anlayamadım !!!
Kimseye "herhangi bir motoru" tavsiye etmem. Herkesin aklı fikri var. Kim neyi istiyorsa alır.
Gelelim zealsuna, çinli olup muadillerine göre sağlamdır, grenajını rüyanda görürsün :-D
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
herkese cevaplardan ötürü teşekkür ederim. sanırsam bütçeyi az daha yükseltip farklı markalara bakmalıyım.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Uydurmayın dedim, bunun neresi nazikliğe sığmaz anlayamadım !!!

Şu cümlenin sonundaki ünlemler bile nezaketsiz biri olduğunuzu anlamak için kafi bence.

Konuya gelecek olursak, hiç biribi alıp paranızı boşuna heba etmeyin. Eldekiyle yetinip maddi durumunuzu düzeltebilirseniz daha farklı markalar modeller bakın bence.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
önerileriniz nelerdir ? bütçem çok yüksek değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

Şu cümlenin sonundaki ünlemler bile nezaketsiz biri olduğunuzu anlamak için kafi bence.

Konuya gelecek olursak, hiç biribi alıp paranızı boşuna heba etmeyin. Eldekiyle yetinip maddi durumunuzu düzeltebilirseniz daha farklı markalar modeller bakın bence.

önerileriniz nelerdir ? bütçem kısıtlı
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
önerileriniz nelerdir ? bütçem çok yüksek değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------



önerileriniz nelerdir ? bütçem kısıtlı

Özellikle cruiser tarzı mı olmalı?
Eğer bu tip düşünüyorsanız (bu segmentte: zealsun 125-6, jinlun 150, seyhan 150, ranzey qm 250, hyosung gv 250, mc 150, ybr 125, _tiger 250, mct 250 kullanmış, test etmiş biri olarak fikrim ) hyosung gv 250 dir. Fiyatı nispeten yüksek.
Mct 250 ise yakıtı yüksek, parçası daha bol
Ama, seyhan 150, kuba 150-25, zealsun 125-6 aynı tip ve suzuki gn 125 kopyalarıdır.
kasa olarak daha hafif ve kullanım olarak da oldukça rahat, bakımı ve yakıtı , fiyatı da uygundur bence.
Boyunuzu bilmiyorum ancak, arora tiger 180 ve 200 ( 200 lük 6 vites ve sıfırı 7000 tl civarı idi ) ile yuki afşin ( 223 cc ama boyutları bana küçük geldi) düşünebilirsiniz.
En üstte saydıklarım 2005 model cicarındadır.
Arora ve yuki afşin ise 2018+ model.
Bu arada özellikle de mondial vulture'yi de mutlaka araştırın. Kullandığım 150cc motorlar arasında mc 150 ile aynı motor bloğunu kullanır ( mc, mcx, vulture 150 ) 162.5 cc , 14hp gücü ile gerçekten de ötekilerden bariz derecede ayrılıyor.
Çok mu kafanız karıştı?
250 düşünüyorsanız sırasıyla ( parça, piyasa, kalite, güç bakımından )
Hyosung gv
mct 250 veya Ramzey qm 250
Mondial vulture ( özellikle deneyiniz )
Arora tiger 200
Yuki afşin
Kanuni Seyhan 150, kuba 150-25 tarzlar

( mondial sentor vs çok ağır ve çok yok piyasada, regal vs ise eskidi )

Bol şans :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
yürekçe arkadaşın yazdığına istinaden 1.5 yıl vulture kullanmıs birisi olarak kesinlikle tavsiye ederim.

110 u görüyor, tork beygir olarak sınıfında cok iyi.

Devir , carp , kır masraf cıkarmaz. cok ybr cbf tokatlamıslıgım vardır sağlamlık olarak (arkadaşlardakıler hep bozulurken bende hiç sıkıntı olmadı)

ape hanger olmaz tabi ki cruiser değil commuter ama ufak tefek upgradelere uyar.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
Özellikle cruiser tarzı mı olmalı?
Eğer bu tip düşünüyorsanız (bu segmentte: zealsun 125-6, jinlun 150, seyhan 150, ranzey qm 250, hyosung gv 250, mc 150, ybr 125, _tiger 250, mct 250 kullanmış, test etmiş biri olarak fikrim ) hyosung gv 250 dir. Fiyatı nispeten yüksek.
Mct 250 ise yakıtı yüksek, parçası daha bol
Ama, seyhan 150, kuba 150-25, zealsun 125-6 aynı tip ve suzuki gn 125 kopyalarıdır.
kasa olarak daha hafif ve kullanım olarak da oldukça rahat, bakımı ve yakıtı , fiyatı da uygundur bence.
Boyunuzu bilmiyorum ancak, arora tiger 180 ve 200 ( 200 lük 6 vites ve sıfırı 7000 tl civarı idi ) ile yuki afşin ( 223 cc ama boyutları bana küçük geldi) düşünebilirsiniz.
En üstte saydıklarım 2005 model cicarındadır.
Arora ve yuki afşin ise 2018+ model.
Bu arada özellikle de mondial vulture'yi de mutlaka araştırın. Kullandığım 150cc motorlar arasında mc 150 ile aynı motor bloğunu kullanır ( mc, mcx, vulture 150 ) 162.5 cc , 14hp gücü ile gerçekten de ötekilerden bariz derecede ayrılıyor.
Çok mu kafanız karıştı?
250 düşünüyorsanız sırasıyla ( parça, piyasa, kalite, güç bakımından )
Hyosung gv
mct 250 veya Ramzey qm 250
Mondial vulture ( özellikle deneyiniz )
Arora tiger 200
Yuki afşin
Kanuni Seyhan 150, kuba 150-25 tarzlar

( mondial sentor vs çok ağır ve çok yok piyasada, regal vs ise eskidi )

Bol şans :)

hocam verdiginiz cevaptan ötürü cok teşekkür ederim cok yardımcı oldunuz. adana da vulture veya 250 mct bakayım o zaman ben boyum 180 bu arada :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hocam verdiginiz cevaptan ötürü cok teşekkür ederim cok yardımcı oldunuz. adana da vulture veya 250 mct bakayım o zaman ben boyum 180 bu arada :)

Vulture biraz küçükçedir ama rahat kullanırsanız kaçırmayın.
Motor kısmı 200-300 e sıfırlanır.
Şase, km saati vs yani kozmetiği düzgün olsun, motor kısmı kolay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst