Revit Liteon vs Focus???

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Yok farkettim zaten öyle olduğunu ama kararsızım işte hergün kullanıcam. Focusu sanırım çok kirletirim keşkede demek istemiyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:58 ----------

Kızmaa hemen be kardeşş :) heyecanlı yeni motorcuyuz iştee :)
yok kızmak değil aynı şeyi yaşamış biri olarak söylüyorum bende heycan yoktu ama kararsızlık vardı.. araştırdım ve sağolsun bilen arkadaşlara danıştım aldım... malum seni bilmem ama ben kullanıp memnun olmadıktan son tak diye ikinci mont için 300- 400 tl ödemekte zorlanırım... al lationu anesten güle güle kullan...
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Doğru diyorsun abi :) Liteon diyorum o zaman internet sitelerinin hiçbirinde bilgilendirme yok kıçı kırık ls2 kaskımı almadan önce araştırdım testler resimler falan :) alayım bende bir konu açarım şöyle böyle diye :)
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Aynen küçük bedenler var dedi S XS falan ama iyiki almışsın benim XL zaten kurtarmaz :) Liteonun siparişi biraz önce verdim bakalım :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
cebi çok olanı alırım yani üsttekini.. sigara, çakmak, cep telefonu, anahtarlar, ruhsat. :cherry: Komik ama gerçek

korumalı bir mont giyipte cebine telefon çakmak anahtarlık vb. sert ve düşme durumunda kesici özellik kazanabilecek malzemelerin cepte taşınmasını şahsen doğru bulmuyorum.

düşme veya yerde kayma esnasında cebinizdeki anahtarlığın vb. olmadık işler açması içten bile değil

bu gibi malzemeler için linkte görülen ürünler oldukça pratik ve kullanışlı

http://www.google.com.tr/imgres?img...0&um=1&hl=tr&safe=off&sa=N&ndsp=20&tbs=isch:1
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaşlar montumu aldım fakat montun üstünde olan alltaki büyük çıt çıt değil üstteki küçük çıtçıt mont 0 tertemiz olmasına rağmen bana gevşek geldi üstümdeyken çeşitli hareketler yaptım atmıyor fakat elimle çok küçük hareketle atıyor acaba diğer liteon mont kullanan arkadaşlardaki montlar nasıl değişim yapmalımıyım bu zaten böyle mi ?
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
bak dirseklikler oynuyosa direk iade et önemli olan dirsekliklerin kolunda dönmemesi uygun olduğunu o gösterir. kol ayarlarından sık iyice hala oynuyosa beden uymadı de iade et. Bende Liteon alıcam dur bakalım.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Yok onlar normalde çıt çıtta sorun varmış gibime geldi...:(
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Onu demiyorum bak koldaki dirseklikler dirseğinde kalmalı elinle sağa sola doğru oynat eğer oynuyorsa bu beden sana büyüktür. Bide içine kalın bişey giyebilecekmisin onda düşün sürekli montla gezmiyceksin çünki normal hayatında
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Liteon montun arkasında pantolonla birleştirebilmek için fermumar varmı?Şuan kullandığım pantolonun belinde fernumar var,acaba Revit liteon'da da aynı fermuar varmı varsa pantolonla uyumlu olur kapatırım ikisini arkadan hava girişi biter:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

Birde sırt koruması varmı yoksa sadece cebi mi var?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Liteon montun arkasında pantolonla birleştirebilmek için fermumar varmı?Şuan kullandığım pantolonun belinde fernumar var,acaba Revit liteon'da da aynı fermuar varmı varsa pantolonla uyumlu olur kapatırım ikisini arkadan hava girişi biter:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

Birde sırt koruması varmı yoksa sadece cebi mi var?

Fermuar var ama 20cm kadar kalın dişli yine Revit pantolonlara uyumlu sanırım, sırtta pad var, çıkarılabiliyor , ve çıkarılabilen termal yeleği var, biraz önce geldim gecenin bu saatinde 7-8 derece de rüzgar ve soğuğu hissetmedim. Altımda da uzun kollu tişört vardı.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Fermuar var ama 20cm kadar kalın dişli yine Revit pantolonlara uyumlu sanırım, sırtta pad var, çıkarılabiliyor , ve çıkarılabilen termal yeleği var, biraz önce geldim gecenin bu saatinde 7-8 derece de rüzgar ve soğuğu hissetmedim. Altımda da uzun kollu tişört vardı.

Çok teşekkür ederim bilgiler için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst