- Katılım
- 25 Tem 2010
- Mesajlar
- 631
yok kızmak değil aynı şeyi yaşamış biri olarak söylüyorum bende heycan yoktu ama kararsızlık vardı.. araştırdım ve sağolsun bilen arkadaşlara danıştım aldım... malum seni bilmem ama ben kullanıp memnun olmadıktan son tak diye ikinci mont için 300- 400 tl ödemekte zorlanırım... al lationu anesten güle güle kullan...Yok farkettim zaten öyle olduğunu ama kararsızım işte hergün kullanıcam. Focusu sanırım çok kirletirim keşkede demek istemiyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:58 ----------
Kızmaa hemen be kardeşşheyecanlı yeni motorcuyuz iştee
![]()