Retro Moto Works Bmw K1100 LT Cafe Racer Projesi #Rmw04

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Selam arkadaslar. Gelen birkac negatif tepki sebebiyle süreç fotograflarını, konuları kilitleterek sonlandırmıştım. Biten projelerin resimlerini ise çekimler yapıldıktan sonra paylaşacağımı belirtmiştim ve sözümü tutuyorum :) Çekimlerin bir kısmı tamamlandı.Cumartesi günü biraz daha dış mekan çekimi yaptıktan sonra yeni resimleri de bu konunun devamına ekleyeceğim.

Bilmeyenler için motosiklet hakkında biraz bilgi vereyim.Donörümüz 1993 model BMW K1100 LT. Bize geldiğinde her tarafından yağ akıtan, 4 silindirden sadece 3' ü çalışan fakat hala potansiyeli olan bir motosikletti. Mekanik aksam sıfırlandı ve şu an rodaj döneminin ilk çeyreğinde.
Koltuk, Yusuf Pehlivan tarafından buffalo derisi kullanılarak hazırlanan bir çalışma. Fairing'deki 3 adet vidayı anahtarlığın ucuna eklediğimiz alyan ucu vasıtası ile sökerek solo olan koltuğu çift kişiliğe çevirmek mümkün. Bununla ilgili birkaç resim çekip yine buraya eklerim.

Bu arada tüm fotoğraflar benim tarafımdan çekilmiş ve düzenlenmiştir. Kısacası ufak tefek çekim hataları olabilir hala öğrenme sürecindeyim :p
Fotoğraftan bahsetmişken lens ve çekim teknikleri hakkındaki yardımları için Batuhan (mamba09) 'a teşekkür ediyorum :)























 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
mükemmel olmuş bu arada ufak birşey sorucağım bende tatktığınız göstergeden almak istiyorum ama satıcılardan net bir cevap alamadım gösterge benzi seviyesini gösteriyormu :)
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Merhaba, elinize sağlık. Vintage hatları çok güzel kullanmışsınız ve nostaljik-modern bir çalışma ortaya çıkmış.

Bu arada böyle bir motoru oluşturduktan sonra, trafik ve ruhsat işleri nasıl hallediliyor. Muayenesi nasıl oluyor? Bilgi verebilir misiniz?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
mükemmel olmuş bu arada ufak birşey sorucağım bende tatktığınız göstergeden almak istiyorum ama satıcılardan net bir cevap alamadım gösterge benzi seviyesini gösteriyormu :)

Evet dostum. İlave olarak N, high beam, akü şarj ve yağ basıncı uyarıları da mevcut.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:39 ----------

Merhaba, elinize sağlık. Vintage hatları çok güzel kullanmışsınız ve nostaljik-modern bir çalışma ortaya çıkmış.

Bu arada böyle bir motoru oluşturduktan sonra, trafik ve ruhsat işleri nasıl hallediliyor. Muayenesi nasıl oluyor? Bilgi verebilir misiniz?

Renk değişikliği için muayene ve ruhsat değişimi söz konusu sadece.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Masallah muthis çalışma bir kac soru soracaktim
Bu depodan veya cafe racera uygun guzel bacaklarla rahatlikla tutulabilecek bir depo onerebilir misiniz ve bu depoyu nerde bulurum fiyati nedir ?
Ayrica bu taktiginiz gidon tam olarak ne diye geciyor masa baslarina baglanan ve gidon turu nasil manevra kabileyeti olarak ?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Masallah muthis çalışma bir kac soru soracaktim
Bu depodan veya cafe racera uygun guzel bacaklarla rahatlikla tutulabilecek bir depo onerebilir misiniz ve bu depoyu nerde bulurum fiyati nedir ?
Ayrica bu taktiginiz gidon tam olarak ne diye geciyor masa baslarina baglanan ve gidon turu nasil manevra kabileyeti olarak ?

Bu depoyu k1100ltden cıkma olarak 500-750 tl civarına bulabilirsin sanırım. Gidona gelince ebayde clip on handle bar olarak aratırsan karsina cikacaktır
 
Katılım
6 Kas 2015
Mesajlar
140
Mükemmel bir makina. Kusursuz işçilik.
Tebrik ederim.

Eski halini de görebiliyor muyuz?
Plaka bizim bura, mekan neresi?
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
106
Gerçekten güzel olmuş elinize sağlık. Her soruya cevap verip yardımcı olmanız da çok güzel. Genelde söylemek istemezler nereden nasıl temin ettiklerini :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Mükemmel bir makina. Kusursuz işçilik.
Tebrik ederim.

Eski halini de görebiliyor muyuz?
Plaka bizim bura, mekan neresi?
Actigim konulardan birinde eski resimleri olacak.Su anda ne telefonumda ne de bilgisayarımda mevcut degil malesef. Plaka Mersin evet fakat Adana'dayız :)
Gerçekten güzel olmuş elinize sağlık. Her soruya cevap verip yardımcı olmanız da çok güzel. Genelde söylemek istemezler nereden nasıl temin ettiklerini :)

Eyvallah dostum. Saklayacak bir durum yok. Ne kadar cok kisiye ulasırsa o kadar fazla goruruz bu projelerden :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:21 ----------

Başlık K100, K1100?
100 lük motor sandım.
:p

Yurt disinda bu sekilde adlandırıyorlar k1100'u. Gore gore de yer etmis bende :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Mehmet Ali abi efsane oldu. Vallahi bayıldım. Sahibi çok şanslı. Arkadaşlar bu arada motosiklet iki kişilik, arkası takılır çıkarılır(günlerce uğraşmıştı bunun için :) )
Öyle güzel ve yardımsever bi abi ki, bu kadar işinin arasında telefonda benim onca soruma cevap verdi. Tekrardan ellerine sağlık abi.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Sen bu isin pirisin.
Eline emegine saglik usta cidden vakit ayirdigin belli oluyor
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Mehmet Ali abi efsane oldu. Vallahi bayıldım. Sahibi çok şanslı. Arkadaşlar bu arada motosiklet iki kişilik, arkası takılır çıkarılır(günlerce uğraşmıştı bunun için :) )
Öyle güzel ve yardımsever bi abi ki, bu kadar işinin arasında telefonda benim onca soruma cevap verdi. Tekrardan ellerine sağlık abi.

Sen bu isin pirisin.
Eline emegine saglik usta cidden vakit ayirdigin belli oluyor

Eyvallah arkadaslar :)
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
21
ewet memet ali abi bütün övgülere yaraşır olmuş,, sana sanatıyla bütünleşen insan diyorum,,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst