- Konu Yazar
- #1
herkese merhaba 30 yaşındayım 1 çocuk babasıyım ,istanbul Bostancı'da oturuyorum, şuan özel bir firmada şirket şoförü olarak çalışıyorum ,çocugumun sağlıkla ilgili problemlerden dolayı geliri daha iyi olduğu için restoranlarda motor kurye işi yapmayı düşünüyorum ,yıllardır motor kullanıyorum fakat iş bakımından tecrübem olmadı. konu açmadan önce sitede araştırdım fakat güncel cevap alabilme adına yeniden böyle bir konu açmak istedim.Bu işte beni en çok düşündüren kış , tecrübeli arkadaşlardan olumlu ve olumsuz yanlarını öğrenmek istiyorum çünkü acil bir şekilde bir atılım yapmam gerekli.