- Katılım
- 10 Ağu 2011
- Mesajlar
- 421
- Konu Yazar
- #1
Aklıma geldi paylaşmak istedim sevgili MT ailesi...
Sanırım 5 aydan fazla oldu akşam üstü Avrupa yakasından Anadolu yakasına doğru geçiyorum tam Mecidiyeköy viyadüğünün ortalarında bir aracı sollamak için gazı açtım zaten 100km flan hızım var tam siyah bir arabayı geçmek üzereyken yanında bulunduğum 2 saniye içerisinde aracın arka camından 2 kişi sarkıp beni itmeye kalktı ne olduğuna anlam verememiştim:cherry: Gaz kestim biraz çapraza alıp baktım araç resmi zaten hemen motorlu polisler çıkageldi beni uzaklaştırdılar.Acaba biraz daha yakın olsam gerçekten itseler nolurdu çok merak ediyorum tabi önemsemedim içinde kim vardı vs. gazladım devam ettim çok komik şeyler oluyor çok:thumleft:
Kazasız Belasız Sürüşler (Resmi Araçlara Yaklaşmayın!)
Sanırım 5 aydan fazla oldu akşam üstü Avrupa yakasından Anadolu yakasına doğru geçiyorum tam Mecidiyeköy viyadüğünün ortalarında bir aracı sollamak için gazı açtım zaten 100km flan hızım var tam siyah bir arabayı geçmek üzereyken yanında bulunduğum 2 saniye içerisinde aracın arka camından 2 kişi sarkıp beni itmeye kalktı ne olduğuna anlam verememiştim:cherry: Gaz kestim biraz çapraza alıp baktım araç resmi zaten hemen motorlu polisler çıkageldi beni uzaklaştırdılar.Acaba biraz daha yakın olsam gerçekten itseler nolurdu çok merak ediyorum tabi önemsemedim içinde kim vardı vs. gazladım devam ettim çok komik şeyler oluyor çok:thumleft:
Kazasız Belasız Sürüşler (Resmi Araçlara Yaklaşmayın!)
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.