Resimlidir.Rüzgar camı ve Radyatör koruma hakkında

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba arkadaşlar,Uzun zaman sonra bir konu açıp tanıtım yapacağım.Belki ihtiyacı olan bir arkadaşımızın işine yarayabilir.
Dün Sultanbeyli de kompozit alaşım işi ile uğraşan bir yere gittim .Tamamen tesadüf ederi bulmuştum bu yeri.Eminin tanıyıp bilenleriniz vardır.
GP Kompozit diye bir yer . Sahibi de bizim gibi motorcu bir arkadaş ,Adı Evren. Güzelde bir motoru var.Aynı zamanda yarışlara da girip dereceler almış . Son derece mütevazi .Sözü uzatmadan resimlere geçelim .

Radyatör korumayı haftaya teslim alacağım boya kaplamaya gidecek :)

http://goo.gl/qsNOE4

















 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Cok guzel olmus, şu radyatör korumasinin cbr250 sini yaparlar mi acaba :) birde ikisine ne kadar verdin?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Sitesinde de fiyatları yok. Online alış-veriş imkanı da yok anladığım kadarıyla. Fiyat listesi olsaydı en azından fikir sahibi olurduk.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Sitelerinde telefon numaraları var.Oradan ulaşabilirsiniz.Honda yamaha bajaj gibi en çok satan markaların bir çoğuna üretim yapıyorlar.Anlayacağınız Toptancılar.Bence aramakta fayda var. Büyük markaların aksesuarlarına çok yüksek fiyat vermeye gerek yok .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arkadaşlara bende on cam taktırdım gerçekten çok ilgili ve mütevazi insanlar bir çok markanin parçalarını yapıyorlar ve piyasadan daha ucuz.iletisime geçmeniz de cebiniz açısından fayda var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sahibinden sitesinde ilanı var mail attım geri dönüş yapmaya tenezzül bile etmedi. Cam için 120 tl yazmış.
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
pulsar içinde baktım aynı 120tl lerde, etmez ya bi plastik parçası 120tl takdırmayacağım :)
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
438
Murat abi gayet güzel durmuş güle güle bin
haberim olsaydı ben de gereksiz yere çinden almazdım : )
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba Feticim , Neredeyse dizaynına oturup beraber karar vermiştik :) .Kendisi de bizim gibi motorcu bir kardeşimiz. Paramız yabancıya gitmedi yaani :)

Murat abi gayet güzel durmuş güle güle bin
haberim olsaydı ben de gereksiz yere çinden almazdım : )


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

Kardeşim sanırım Maili görmemişlerdir.Bence Telefon ile ulaşmayı dene . Bu radyatör koruma bizim Motor için çok gerekli . Boşta duruyor her türlü dış etkene açık vaziyette ...

Sahibinden sitesinde ilanı var mail attım geri dönüş yapmaya tenezzül bile etmedi. Cam için 120 tl yazmış.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Feticim , Neredeyse dizaynına oturup beraber karar vermiştik :) .Kendisi de bizim gibi motorcu bir kardeşimiz. Paramız yabancıya gitmedi yaani :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

Kardeşim sanırım Maili görmemişlerdir.Bence Telefon ile ulaşmayı dene . Bu radyatör koruma bizim Motor için çok gerekli . Boşta duruyor her türlü dış etkene açık vaziyette ...

Radyatör koruma kaç tl?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst