resımler geldiii...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abla motor falan güzelde ben seni nerden tanıyorum ya =)) dövme yaptırmıştım onu yapan işi sana bayaa benziyo adıda şule ydi galiba =)) maltepe sahilin orda yoksa o senmisin=))
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
harika bir seçim olmuşş hayırlı uğurlu gelir inşallah
keyifli sürüşler bol bol binesin ...
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
hayirli olsun siyah renk bu motora giden en iyi renk bence (08 kırmızıda hoş :) ) lastiklerede kırmızı bant atmışı ufak çapta modifiyede yapmışız :p güzel günlerde kullanman dileğiyle..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Yeni gördüm fotoları..:mrgreen:

Güle güle tekere gelesin..:cat:
Hayırlı uğurlu olsun Şule..:rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
yagmurda camurda guzel havada ıkıtekerın sırtında hayatın ışıgıyla ile hayırlı olsun ve kaza beladan uzak kullanma dılegınle
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
moto süper yakışmış :)
kıyafet gibi oLmuş
Lakin kızların herhangi bir motor ( kendi motorLarıda oLabilir )
neden yan ayak üstünde motorun üzerine çıkarsınız bunu bir türLü anLamam
şeker x 2
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
55
hayırlı olsun tekerin düz bazsın allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
geç oldu ama hayırlı olsun :):):cat: neyse parası verim bi günlük ver bee hacı :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
harika, cok yakışmış:) kazasız belasız kilometrelerce yol yap inşallah:) :rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Gule gule kullan goruyorumki bayanlar erkeklere gore motor konusunda daha zevkli. Hep guzel motorlari seciyorlar. Tebrikler:cat:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
cbr bu sadece bu rengı hosuma gidiyo yakısmıs kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
1
canın sıkılada aynısından alasın amma canım sıkılmıyor işte.lastiklerin dönerken eskisin emi shuleee....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst