- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 110
valla bence çokda gerekli değil önce vatandaşlarımıza bi motorsiklet kültürü aşılayalım böle reklam kokan hareketler gereksiz:mrgreen:
Bunun koyu tonlarda olani var sa super! Malumunuz, acik renkler bizi bozar!![]()














vayy süper bişi bu kıyafetime uyarmı derdi yok ne güzel![]()
bu kask çok güzel bir çoğumuzun hoşuna gidecektir fakat bunun bize gelme olasılığı kactır..
ben bunu alacagıma kenan sofuoğlu imzalı TÜRK BAYRAĞI bulunan kaskı 1000ytl bayılıp alırım..
göğsümü gere gere takarım..
ben netten baktımda bulamadım bu kaska dair bişey bi link verirmisin kaskı incelemek istiyorum da