reklamlaRR

Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
2. videonun sonundaki harekete bakın yaaaa :bounce:
Adamlar uçuk kullanıyor :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
hangi video yaa :king:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha lo hangı vidyo
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
nereye gitti benim reklam dedim
Süpersiin Murrat :cherry:
Bu hondalar yaramaz tek farı bile yanmıyor motorun yaa :cherry: :cherry:
2. videodaki motor ile yanlama olayından mı bahsediyorsun Murrat
Bu virajda motorun arkasini kaydirma olayini En ii Michael Doohan yapıyordu onun öğrencisi Rosside guzel yapıyorr
Bende motogpden bir video var onun goruntuleri dehset birazda nekleyecegim siteye :king:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
OKUMAYA çalışma videoları seyret sadece.
Ya şu motorun asaletine bakın be. Ne biçim bir bakışı var.
Acaip güzel. Göz kırpar gibi selektör yapıyor işte SKULL sen ne anlarsın MONSTERcı seni :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
siz seyredin arkadaşlar bizim şirket serverında çalıştıramıyorum bunlaroı deli olacağım valla...
bu arda evedeki bilgisayardada çalıştıramıyorum (bilgisayar kafayı yedi) buradan invant e duyurulur :cherry: :cherry: :farao:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Göz kırpar gibi selektör yapıyor işte SKULL sen ne anlarsın MONSTERcı seni

ya simdi bu motorda kısa farları yakınsa tek soldaki far uzunları yakınca ikisibidenmi yanıyor
boyle birse varsa igrenc olmus bencee :king:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
evet cok asaletli bir motor. nede olsa honda değilmi. hondacılar ancak anlar :cherry: başkası yorum yapmasın hehe
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Evet Farlar Bilerek yapmışlar tabiii :farao:
Honda lar cok hosuma gıdıyor doger motorlara gore daha bir dehşet bakıyor :sunny:
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
ben d biraz laf ediim hondaya sen alınca bi tur atııktan sora afiyetle yerim demek istiorum ama laf edemiorum ki hondaların bakışları benim d çok hoşuma gidio :)
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
eeeeeee honda bu.. boru değil.
erkek olan beğenmesin. hele o motosıklet nette verılen cd de general dosyasında adamın 300 vurması nasıl ama
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
sadece vitesli motorları iyi hondanın ama scooterlar tıısss beş para etmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst