regal raptor önfar + sissybar+arka sele

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Raptorum'da yaptığım bazı değişiklikleri sizlerle paylaşmak istedim
ön far değişti (sağolsun arkadışımın hediyesi )
sissy bar uzatıldı (Kromaj artı işçilik 50 yt, döşeme 10 ytl )
arkaya sele takıldı 25 ytl sele + sissybara sabitlendi böylece sissybarı desteklemiş oldum









 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
9 Bİra ŞİŞesİ Saydim İŞallah Bunlari İÇtİkten Sonra Yollara Cikmiyorsundur :)
Elİne Saglik GÜzel OlmuŞ
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
9 Bİra ŞİŞesİ Saydim İŞallah Bunlari İÇtİkten Sonra Yollara Cikmiyorsundur :)
Elİne Saglik GÜzel OlmuŞ

İlk göze çarpan motor değil de bira şişesi gibi olmuş....:p:p Şişeler yerde motorda kimse yok demekki biralıyken kullanmıyor....:queen::queen:

Kahretsin...Hep bi hata buluruz .....:p:p Kötüyüz biz......:pr:

Motor bu arada güzel olmuş ama uzaktan bir foto yokmuydu?....:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eline koluna saglık guzel olmus yakısmıs ...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
9 Bİra ŞİŞesİ Saydim İŞallah Bunlari İÇtİkten Sonra Yollara Cikmiyorsundur :)
Elİne Saglik GÜzel OlmuŞ

olum selim sana dedim şişeleri saklayalım diye :p bu arada benim motorun resimlerinide sen ekleyiver bi ara :p :queen:

ama bu sefer bira şişesi olmasın plzz :queen: :cat: :bounce:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
valla şişeleri unutmuşum
arkadaşlar bildiğiniz gibi değil, benzin pahalı bira şişelerini toplayıp
satıyorum (yerseniz :p)
güzel yorumlarınıziçin sağolun
alper kardeşim ayp ettin :cat:, en yakın zamanda çekelim
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Eline emeğine sağlık güzel olmuş biralarda o bizim geldiğimiz gündenmi kalma yoksa ondan sonrada içtinmi ?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel olmuş babocan.:).. Bira şişelerinin orda olması resmin estetiğini :pr:bozmuş...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst